Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog med vovvarna och åkte och kollade på ett av makens pass till jakten, passade på att "göra en @tanten" :D
 

Bifogade filer

  • 20211006.jpg
    20211006.jpg
    277,9 KB · Visningar: 49
Okej min chef får mer och mer pluspoäng.
Han ringde lite halvt stressad och ville att jag skulle ta mig an en grej nununu.

Svarade att jag nu hade haft en väldigt stressig dag, speciellt senaste tre timmarna, och önskade äta min bulle ostört i 15 minuter. Han tyckte det var helt ok och att jag skulle ringa när jag kände att jag återfått lite energi. :eek:
Förstår inte hur han kan bli så himla vettig på så kort tid men klagar inte.
 
Det ar tidigt har men jag har redan fixat in min nya elev i min "fardbeskrivning", skrivit en till namnlapp till bussen, fixat med hundarna, Torkat upp vattnet som Tate valde att halla ut pa golvet da vatten hinken (sitter fastsatt mot en vagg) var lite for full sa han valte ut vattnet🤨, letat reda pa ett telefonnummer jag behover lite senare ... och nu ar klockan snart 6:30 och det ar dags att aka till jobbet.🙂
 
Äntligen; det välsignade kaffet 😁. Har varit sysselsatt från 6-tiden när jag gick upp till 15.30 inte minst med förberedelserna inför urvalsprovet imorgon både gällande tekniken och gjort ett provtest, rätt kul ändå ☺. Har även tagit en liten promenix och varit ute med hankatten i selen en stund, nu är det dags att åka till stallet 😊.
 
Hemma efter att hämtat ut paket på tre olika ställen. Apropå matbudgettråden hade jag bestämt att bara in och ut och hämta paket - det är i min ICA. '

Sorgligt nog kom jag hem med en kasse full. Bla maizena eftersom den var äcklig när jag kollade i kartongen, sallad, tomater (till min tomat och mozzarella sallad imorgon) samt några potatisar och ett paket hushållspapper. Jag måste lägga några hundra på toa/hushållspapper i månaden, fråga mig inte hur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 445
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 027
Senast: BernT
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 677
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp