Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit nere i samhället och ätit med sambon; hann lagom beställa dagens lunch innan det erbjudandet var slut för dagen; viltköttbullar, kulpotatis, gräddsås, pressgurka och rårörda lingon och lingondryck :d. Sen fortsatte vi bort till stallet och gjorde tillsyn och fixade pållan I hagen :).
 
Fortsätter på gårdagens djurtema, träffade en ny kompis idag. Eller ja, jag tyckte den var häftig, tror inte den tyckte detsamma om mig :cautious:

Klicka för att se:
BE5156AB-B499-4E90-A5D9-09A9EE113A1E.jpeg
 
Håller på att minska ner möbler inne
Ska försöka få tag i ett bord för 2 och stolar.
Har ju bara en stol kvar och den ryker snart.
Sen grunna på grisarna
De tar upp mycket plats.
Så vet inte hur jag ska göra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 612
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 885
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 122
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 052
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp