Vad gör vi? Del CXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210727_183130072_HDR.jpg

Tur Farbror Puck kom in säger Morrhoppan ❣️
 
Håller på att minska ner möbler inne
Ska försöka få tag i ett bord för 2 och stolar.
Har ju bara en stol kvar och den ryker snart.
Sen grunna på grisarna
De tar upp mycket plats.
Så vet inte hur jag ska göra
Köp ett barbord, då kanske du kan få in buren under.
 
Tänker aldrig mer göra "inhopp" på jobbet i juli... jösses vad alla blir i extas bara för att ordinarie är tillbaka och då antas jag hinna att göra massor av saker som inte vikarien är betrodd med (nej, det är inte akuta saker och vi ordinarie ser till att vikarien bara är ensam i två veckor och allt är fixat inför det) :meh: *suck och dubbelsuck*
Nåja, snart är det semester... igen. Längtar redan 🛸

Har inte varit inne på hästforumet och kollat, men är det någon här som ska gå på begravning på lördag? Faxens alltså.
Jag funderar på att åka in 💕
 
Tänker aldrig mer göra "inhopp" på jobbet i juli... jösses vad alla blir i extas bara för att ordinarie är tillbaka och då antas jag hinna att göra massor av saker som inte vikarien är betrodd med (nej, det är inte akuta saker och vi ordinarie ser till att vikarien bara är ensam i två veckor och allt är fixat inför det) :meh: *suck och dubbelsuck*
Nåja, snart är det semester... igen. Längtar redan 🛸

Har inte varit inne på hästforumet och kollat, men är det någon här som ska gå på begravning på lördag? Faxens alltså.
Jag funderar på att åka in 💕
Lite för långt bort för att åka på begravningen. Men tv 4 skulle sända.
 
Tänker aldrig mer göra "inhopp" på jobbet i juli... jösses vad alla blir i extas bara för att ordinarie är tillbaka och då antas jag hinna att göra massor av saker som inte vikarien är betrodd med (nej, det är inte akuta saker och vi ordinarie ser till att vikarien bara är ensam i två veckor och allt är fixat inför det) :meh: *suck och dubbelsuck*
Nåja, snart är det semester... igen. Längtar redan 🛸

Har inte varit inne på hästforumet och kollat, men är det någon här som ska gå på begravning på lördag? Faxens alltså.
Jag funderar på att åka in 💕
Jag funderar på det, har en avkomma efter honom så vore fint att säga adjö till hans pappa typ. Och jag är ju ändå här uppe nu.
 
Har har vi moln i dag. Tamligen heltackande, men vita och ulliga ... inget regn i sikte. Det ar tredje dagen med moln sedan Maj 28. Molntacket lar not latta, prognosen sager 31*C i dag, da det inte gatt over 21*C annu sager jag ingenting ... just nu gar jag omkring i en stor troja och ar anda kall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 610
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 874
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 121
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 050
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp