Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hemma, äter lunch och myser med hundarna. Det känns verkligen bra att kunna ha sådana här luncher även när jag jobbar.
56636472_574371673066922_1893139451417198592_n.png
 
Känner mig lite orolig för min jäkla axel nu. Ena hästen buffade till den igår, inte hårt, på det ställe jag bör ha landat på typ. HELVETE vad ont jag hade efter det.. Inte för att jag var öm, utan andra delar.. Vaknade av värken när tradolanen gick ur kroppen inatt.
Känns skönt att få kolla upp den igen i morgon, men är rädd att det ska vara något som tar tid att läka.
 
Eh... förra veckan vällde det in folk på jobbet, eftersom svanarna "nästan" fanns kvar... Nu är det tyst "som i graven"...

knackar naglarna i skrivbordet och skvimpar i mig kaffe o sorterar däremellan navelludd...
 
Känner mig rätt nöjd med dagen.

Lastade fölungen (ok tonåringen) för första gången imorses och det gick superbra.

Ringde till canal digital som jag varit kund hos länge och surade för att jag försökte säga upp avtalet i februari utan återkoppling. Människan jag pratade med där nu var supernice så nu är jag kund i 2 år till för bara 30% av priset jag betalade förut. Så även om jag nu lagt till netflix och HBO nordic så kommer jag under den totala gränse på vad jag betalad för tv:abbonemanget förut.

Nu ringde de dessutom från kliniken och allt har gått bra :banana:
 
Städade ur lite skräp ur källaren i helgen. Idag hade jag tid för att åka till återvinningen. Lastade i allt i bilen och kör till det närmaste årervinningsstället. 15 min körtid. Väl framme frågar en ur personalen om jag bor i Schwabach? Eh, nej. "Då får du inte lämna skräp här. Du måste åka till x eller y istället". Betydligt längre bort. Hur miljömässigt är det att inte få välja sin närmaste station?

Ja. Jag fick åka 20 minuter ytterligare för att komma till nästa station.
 
Jag sitter på biblioteket och har en knapp timme kvar att jobba. Sen ska jag köra till Stockholm.

Och innan dess jobbade jag hela förmiddagen, halvstressade på lunchen för att hinna duscha, packa och äta och sen iväg till en depressionsskola där jag satt i 1½ timme. *snark*

Jag kommer vara mer eller mindre död i kväll.
 
Diskuterar en stilig man jag råkade på häromdagen och som jag logiskt överväger att träffa men känner mig lite osäker på honom åldersmässigt. Ja jag vet ålder är bara en siffra bla bla bla men... Min vän aka den värdelösa blomvattnaren bara "alltså så länge han inte har rullator är det väl rimligt tänker jag". En får ju inte vara alltför kräsen i vår sits".
Rimligt ändå kan en ju tycka... eller? Haha :rofl:
Min pappa är 90 år och har ingen rullator. Känns som att något brister i den där logiken :cautious::rofl:




Och tyvärr, han är redan gift :D
 
Har inte hört talas om henne ändå har jag hängt med lite om forskningen på det området eftersom jag är lite nördig av mig O_o

Varenda postning jag sett om det svarta hålet har involverat henne: ofta med information om att ingen vet om henne utan bara bilderna.

Vet inte om det är fel på mitt nyhetsflöde eller om det är skev rapportering, känner att jag vet mer om henne än om det där hålet.
 
Har bestämt mig för att ha en vit månad då det varit för mycket ett tag (inte mängder konstant, men liksom en eftermiddags öl eller två varje dag - mest för att jag var totalt uttråkad).

Än så långe har jag klarat mig i två dagar, så nu är det väl bara att kämpa på tills den 10:e Maj.

Tänkte också ta upp löpträningen igen nu när jag har tillgång till mina löpar grejer igen så det funkar inte att dricka/brukar inte vilja göra det heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
13 001
Senast: tanten
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 386
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
418
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 769
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp