Bukefalos 28 år!

Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Har försökt göra mig förstådd i tel med dansk som inte kan engelska och har Jyllandsdialekt. Spännande! Mycket skratt och till slut förstod vi varann.. :laugh: Tycker det räcker med Köpenhamnare för att bli lite klurigt.
Haft lock för öronen i några dagar iom förkylning. Idag hade som tur var det släppt på ena örat. Kunde bli än bökigare annars. 😂
 
Haha! Har försökt göra mig förstådd i tel med dansk som inte kan engelska och har Jyllandsdialekt. Spännande! Mycket skratt och till slut förstod vi varann.. :laugh: Tycker det räcker med Köpenhamnare för att bli lite klurigt.
Haft lock för öronen i några dagar iom förkylning. Idag hade som tur var det släppt på ena örat. Kunde bli än bökigare annars. 😂

Kaos! Men VEM kan inte snacka engelska i dagens läge? Låter ju jättemärkligt! Tycker att det hör till allmänbildningen att kunna snacka engelska i dagligt tal :confused:
 
Hur länge är man en ful medelålders? Och när inträffar stadiet Cool excentrisk tant?
Mvh/Serframemotförvandlingen

Alltså detta är lite oklart men enligt wikipedia är medelåldern ngt som inträder i den tredje fjärdedelen av den genomsnittliga livslängden. DOCK är det ju lite svårt att veta i förväg sin egen livslängd tänker jag så att eeehmmm... men Wiki påstår att den generellt inträder mellan 40-60. Så efter 60 kan du nog se den excentriska tanten närma sig antar jag?
 
Alltså detta är lite oklart men enligt wikipedia är medelåldern ngt som inträder i den tredje fjärdedelen av den genomsnittliga livslängden. DOCK är det ju lite svårt att veta i förväg sin egen livslängd tänker jag så att eeehmmm... men Wiki påstår att den generellt inträder mellan 40-60. Så efter 60 kan du nog se den excentriska tanten närma sig antar jag?
Jag har redan bestämt att jag ska bli 102 år :angel:
Det innebär alltså att jag får vänta tills efter 75 minst :arghh:
Helt plötsligt så tror jag på Wiki... då är det inte lika långt kvar :up: Nu har jag något att se fram emot!
 
Panik! Jag tror min spiral har ramlat ut :nailbiting: Jag känner inte trådarna längre.. Imorgon ringer jag barnmorskan och åker till apoteket och köper gravtest. Och kondomer, jag vill ju inte leva i avhållsamhet.
 
Katten tycker att det är dags att sova
5C9EAF44-F0B8-4F8C-A447-267EBE9522DA.jpeg
 
Kaos! Men VEM kan inte snacka engelska i dagens läge? Låter ju jättemärkligt! Tycker att det hör till allmänbildningen att kunna snacka engelska i dagligt tal :confused:
Oväntat många inom häst i DK faktiskt. Jag blev förvånad!
Det är ändå en del som tävlat GP int i många år och köper/säljer hästar int. Men en del av dem pratar ju tyska istället.
Har man så få ord i sitt språk borde det finnas rum för andra språk.. 😂
 
Alltså detta är lite oklart men enligt wikipedia är medelåldern ngt som inträder i den tredje fjärdedelen av den genomsnittliga livslängden. DOCK är det ju lite svårt att veta i förväg sin egen livslängd tänker jag så att eeehmmm... men Wiki påstår att den generellt inträder mellan 40-60. Så efter 60 kan du nog se den excentriska tanten närma sig antar jag?
Shit - imorgon händer det alltså??
 
HAHA! Hittade precis en av favoritkollegorna på facebook (ja, jag är uttråkad och snokar runt lite). Han var inte lätt att hitta och jag kände knappt igen honom på profilbilden heller. Alltså. Den måste vara hur jäkla gammal som helst :D Det här var jättekul!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
18 19 20
Svar
398
· Visningar
15 168
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 913
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
469
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 039
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp