Vad gör vi? Del XCV

Nu har jag kärnat ur 600 g torkade dadlar och gjort dadelbollar med tahini. Får väl se hur de smakar när de är klara. Smeten blev god i varje fall :D

Snart ska jag åka till dollarstore och köpa en julklapp till katterna. En klöstunna! Det kommer bli så bra hoppas jag.
 
Har just ätit frukost. Ledig och hemma idag, så skönt :). Ska städa, det har jag inte prioriterat på sistone så det behövs o ska bli skönt när det är gjort:) ska också boka tvättid och förhoppningsvis handla o uträtta lite ärenden. Ska bara ladda lite mer här i sängen först... :angel:.
 
Har just ätit frukost. Ledig och hemma idag, så skönt :). Ska städa, det har jag inte prioriterat på sistone så det behövs o ska bli skönt när det är gjort:) ska också boka tvättid och förhoppningsvis handla o uträtta lite ärenden. Ska bara ladda lite mer här i sängen först... :angel:.

Har också tänkt städa idag. Fast det blir efter jobbet :) Skulle behöva duscha hunden också, hade vart skönt att få även det gjort idag :p
 
Promenerar till stallet. Känner mig rätt less idag så det ska bli skönt att få tanka lite positiv energi.

Har varit arbetslös ett par månader och det går väldigt segt att hitta nytt. Gillar verkligen mitt yrke och är duktig på det, men går och funderar på vad annat jag kan göra för jag är för rastlös för att bara gå hemma och jag gillar att tjäna pengar :D
 
Sådär, ett styck klöstunna inköpt och uppställd i köket. De har nosat lite på den men verkar mest undra vad det ska vara bra för. Planen är att den ska bo vid ett fönster i nya lägenheten. Om två månader... Jag vill flytta nu! Jag saknar att ha ett eget hem. Nåja, det är bara två månader till. I helgen tar jag med symaskinerna tror jag, vet inte riktigt var jag ska ställa dem men det löser sig nog. Får väl ha dem i vardagsrummet och flytta på dem varje gång någon vill använda bordet (typ till jul).
 
Suttit i ett viktigt samtal och hur lugnt som helst innan men precis då ska katten börja väsnas högljut och kraffsa på verandadörren och hunden dricker vatten och låter som han sätter i halsen då han får världens hosanfall. Känns som om jag har typ småbarn ibland
 

Liknande trådar

Svar
818
· Visningar
43 199
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 000
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 072
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp