Vad gör vi? Del XCV

Min BS var försenad 10 minuter idag, hen stack efter 30 min:mad:. Drack kaffe och pratade lite:mad:
Blev urförbannad pga det. Så jag satte igång och baka;). Blev kolakakor:d till familjen och även till styrelsemötet i morgon. Det ska vara hos oss då. Bjuder på te, kaffe, saft och hembakat:love:
Har städat till landisarna och 2 akvarium. Ska slamsuga det stora karet i morgon em, och försöka att inte få kallsupar av skitigt vatten... :wtf:
 
Har precis ätit hemlagad pizza (fuskat med färdigköpt deg och sås dock ;) ) och har också slängt risgryn, mjölk, vatten, salt, socker och kanelstång i crock-potten. Det ska bli mumsig gröt här om några timmar :) :d !!
 
När en kollega glömt logga ut från Facebook :angel:

9B15A80C-CD32-4F21-98B7-2D8840BAC141.jpeg
 
Funderar på om jag har sådan tur att tyget på soffdynorna går att ta av så jag kan tvätta det. Om man törs göra det utan att det krymper
 
Försöker installera nya typsnitt till min Cameo. Går inte alls :arghh: Har testat varenda råd jag hittat (det mesta går ut på att starta om datorn) och inget funkar. Stöörande!
 
Funderar vidare på sofftyget i morgon istället. Nu har placerat mig i soffan med muffins, varm choklad och Mary Poppins på tv:n :love:
 
Svarade sen jättesnabbt från min FB: ”kul initiativ, jag kommer och tar med hela familjen”!

Sen skrattade jag typ 10 min åt mig själv. Classic :rofl:

Idag skrattade jag åt mig själv så jag grät, inte fick luft och gjorde grisljud.
Det var efter konstaterandet av att jag förmodligen lider av svår tourettes. Ljudeffektstourettes är det väl främst frågan om.
Borde förses med silvertejp över truten.
 
Underbar morgon med rätt så klar, frisk luft!
Uppdatering TC Owen. Den är borta igen!
Ser däremot ut som att i em blir det regn som ska hålla i sig i några dagar...

Jag borde verkligen fixa fönstret på ena bilen.. det har ramlat ner så går inte att veva upp... har vart så en vecka nu...
 

Liknande trådar

Svar
779
· Visningar
40 745
Senast: Enya
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 937
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 951
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp