Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bråkar med DHL som efter TRE VECKOR fortfarande inte lyckats leverera mitt hösilage eller ens höra av sig...
Blev kopplad till Jönköping där någon yrvaken svara "hallå??":cautious: och sen så att det var levererat den 12/12 (öhhh NEJ) och sen inte fick tag på någon på åkeriet för alla har semester.............
Åka dit med basebollträ och arg hund?
 
Vaknade tidigt. Tidigare än både väckarklocka och djuren. Har grejat både inne och sen ute i stallet. Trött, blev lite för lite sömn inatt. Hoppas på en tidig kväll ikväll. Dagens höjdpunkt idag att få gå och lägga sig :rofl: :cautious:
 
Bråkar med DHL som efter TRE VECKOR fortfarande inte lyckats leverera mitt hösilage eller ens höra av sig...
Blev kopplad till Jönköping där någon yrvaken svara "hallå??":cautious: och sen så att det var levererat den 12/12 (öhhh NEJ) och sen inte fick tag på någon på åkeriet för alla har semester.............
Åka dit med basebollträ och arg hund?
HERRERGUD!

Det är ju inte precis ett litet rek som de slarvat bort. Snart dags att kontakta media?
 
Skrattar just nu åt detta:

D2A4A361-46DF-453F-B4CB-05395EABBFE0.jpeg


:rofl:
 
Hovslagaren är här. Vi har rätt roligt åt den jävligt skitnödige spanjoren som fått stå inne på fm och inte kunnat bajsa på sina högar ute. Då håller han sig till han kommer ut.. Han blev tvungen att släppa ut några bollar, men han kniiiiiiper! Och det syns :rofl:
 
Sitter på jobbet och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Blir några minuter flex idag! Snaaart får jag gå hem!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 755
· Visningar
92 633
Senast: sthu
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
2 955
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 700
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 054
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp