Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyss hemkommen från gymmet, redan uttråkad..
Sitter och dricker te. Vill köpa tyg och sy fina kläder men icke! Det blir inget med det. Först göra slut på allt tyg jag har, sen shoppa nytt.
 
Nyss hemkommen från gymmet, redan uttråkad..
Sitter och dricker te. Vill köpa tyg och sy fina kläder men icke! Det blir inget med det. Först göra slut på allt tyg jag har, sen shoppa nytt.
Varför blir man så uttråkad när det är ledigt? Trots att man har längtat?
 
Det kommer 14 personer till mig imorgon! 14 :nailbiting: Har väl inte ens så många släktingar? Vilka är hälften ens och varför vill alla träffa mig nu helt plötsligt :arghh:
Vad hände med julfriden :crazy:
 
Joråsåatt, det var faktiskt inte spårat mkt folk på stan! Stashade upp enorma mängder ljus olika färger. Jättetrevlig tjej på Lagerhaus hjälpte mig att packa allting. Sen fick jag feeling och köpte kitschiga glas till nyår (bild finns i shoppingtråden). Nu hemma, spelar min softa retrojazz-lista och överväger att korka upp en vinflaska :cautious:
Skål!

Jag fortsätter på en flaska jag öpppnade i förrgår. (halleluja för vacumkork)

Jobbade ihop 800 pix ikväll så jag firar lite. (nåväl en rejäl del av pengarna är material och resa men ändå.... ;) )
 
Hybrid Yarisen är tankad nu. Det satt en lapp inne i tanklock och en liten nyckelringshängare med infon. Hade glömt bort att man har andra bensinsorter i Sverige så valet var inte så svårt som jag trodde.
Däremot har vi bråkat lite om att starta. Den startar endast när handbromsen inte sitter i. Var inte helt enkelt att fatta för instruktionsboken stämde inte med hur bilen ser ut...
 
Hybrid Yarisen är tankad nu. Det satt en lapp inne i tanklock och en liten nyckelringshängare med infon. Hade glömt bort att man har andra bensinsorter i Sverige så valet var inte så svårt som jag trodde.
Däremot har vi bråkat lite om att starta. Den startar endast när handbromsen inte sitter i. Var inte helt enkelt att fatta för instruktionsboken stämde inte med hur bilen ser ut...
Vilka bensinsorter har ni i Tyskland?
 
Vad i helv... Sitter i godan ro och tar ett glas vin med lite löst folk, det ringer på dörren och plötsligt står ett gäng poliser utanför dörren
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 232
· Visningar
66 875
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 658
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 115
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp