Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ska bli kallt nu inatt och frammåt. Känner att det redan är absolut tillräckligt kallt. Grejat ute och ridit två hästar och min hud blir genast mer ”kliig” när det blir alltför kallt. Kanske borde jag smörja ansiktet även mitt på dagen?
 
Det ska bli kallt nu inatt och frammåt. Känner att det redan är absolut tillräckligt kallt. Grejat ute och ridit två hästar och min hud blir genast mer ”kliig” när det blir alltför kallt. Kanske borde jag smörja ansiktet även mitt på dagen?
Tycker också att det är fullt tillräckligt ute nu, behöver inte bli kallare.
Om du är ute mitt på dagen så skulle jag undvika att smörja då, om du inte kan vara inne en stund så det verkligen får sjunka in. Jag tvättar ansiktet 2 gr om dagen med Niveas micellar water och är aldrig torr numer. Brukar bli det annars såhär års.
 
Inget kaffe idag men magen bråkar fortfarande med mig. Det tar på orken. Hittade blåbärsmarmelad som jag blandade med yoghurt.
 
Är på lite sugigt humör. Dels beroende på den läckande stammen, olämpligt nog i garderoben! har iaf lindat papper på som tar upp fukten. Hoppas föreningen tar ut rörmokare asap imorgon bitti, annars blir det krig!
Sen misslyckades jag lite med middagen. Laxen gick nån minut för länge och blev inte rosa och fin i mitten och avocadon var lite för omogen för att bli bra i guaccamolen.
Tröstshoppat ett hårspänne för 4 lax pga kände mig allmänt sänkt :laugh:
 
Har ÄNTLIGEN fått städat badrummet nu ikväll. Känns som om jag har gått och glott på eländet länge..... Och så tog det väl sisådär 15 minuter, inklusive att få fart på tvättställsavloppet. Ibland kan man verkligen undra vad man väntar på liksom..... :confused::D

Annars har jag också åstadkommit en kanongod kyckling i crock-potten. Tyvärr med "stuffing" som inte finns här (maken hade med sig hem från USA nu sist). Jodå, den går att göra från scratch och blir då säkert 100 gånger godare också, men är man lite bekväm så........ :p
 
Jag organizerade min garderob i gar och kanner mig fortfarande nojd. Nu sitter lappar som talar om vad som finns i varje "hog" med klader. Som langarmade T-shirts, Sweaters man har utomhus, etc. Det var val attan om inte Maken ska kunna lagga in min tvatt ocksa nu.:devil::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 409
· Visningar
76 166
Senast: Wille
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 672
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 442
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp