Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Denna veckan har verkligen varit fram och tillbaka. Jobb/sjuk/jobb/sjuk :( Fick avsluta med halvdag sjuk idag. Hoppas verkligen en lugn helg kan ge mig återhämtningen jag behöver!

Fick lagat supergod fisksoppa och vitlöksbröd till tidig middag, och ska baka chocolate chip coockies sen 🥰
Och så råkar jag ha i en chokladkaka med apelsinsmak 😭😭 avskyr choklad med apelsinsmak! Och en annan supergod chokladkaka blev därmed förstörd och kakorna äckliga 😭😭
 
Trött, gåendes i öppen jacka, pumaströja, sneakers ser lite allmäns sliten ut möter jag någon ser ut som Ulf Kristersson utanför ICA i Oxelösund. Han ser ut som honom för var han O_o:o
Ja, han är verkligen liten i verkligheten 🙈:rofl:


Tyvärr, var så chockad och han hann gå bra bit så hann tyvärr inte få en bild på han.

Pga SSAB han är på besök i Oxelösund.


Visa bifogad fil 105209
Jaga, bor du i Nyköping.. Visste jag det 😇. Bodde inom dess postnummerområde i typ 15 år. 😅
 
Hästen flög i luften på hemvägen och råkade tappa matten. Tror stortån tog värsta smällen ändå.

Grundat med Alvedon och Naproxen och sitter med godispåse. Helt rimligt.
Troligen blåsten och stjärtlappen på ländtäcket som skrämde henne. Men fort gick det och hästen var helt förstörd efter.
 
Ibland söker jag på folk på Facebook för nöjes skull :o Nu hittade jag en så sjukt gullig och rolig musikvideo på en kollega (inte den kollegan) och hade så gärna velat komplimentera den! Hon verkar vara en artist som har/haft spelningar i typ Japan mm. Häftigt! Men. Hur förklarar man detta?!

”Jo men jag stalkade dig lite på Facebook och då såg jag din musikvideo…” :rofl:

(Nej, jag ska inte göra det :D )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 267
Senast: Sleepan
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
5 072
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
19 20 21
Svar
406
· Visningar
25 167
Senast: Ajda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 530
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp