Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drog just en rejäl gräns mot en släkting som inte kan bete sig och som tycker jag ska ta ansvar för hens och min mors beteende gentemot varandra. Gjorde det dessutom riktigt lugnt och neutralt, som en vuxen människa.

Vet ni hur oerhört stolt jag är över mig själv just nu? Jag som knappt vågat säga nej förut när någon bjuder på tuggummi. :banana:
 
Är mest jag som vill ha svar för att kunna planera. Mejlet är skickat till en lärare på universitetet
Tja, jagsände ett mail somjag tyckte brådskade tillmin förvaltningschef. Dt gick flera veckor. På kommande nämndmöte frågade jag om svarstid på mail och fick svaret - ett par dagar.
Hur kommer det sig då att jag skickat ett mail datum xx ocg ännu inte fått svar.
Chefens svar -svaret är så självklart att jag inte brydde mig om att svara. :banghead:

(frågan var om det var tillåtet att be oss guider att arbeta gratis under ett evenemang. Vilket vi blivit ombedda att göra...)

Kontentan- folk kan göra hur som helst. :meh:
 
Tja, jagsände ett mail somjag tyckte brådskade tillmin förvaltningschef. Dt gick flera veckor. På kommande nämndmöte frågade jag om svarstid på mail och fick svaret - ett par dagar.
Hur kommer det sig då att jag skickat ett mail datum xx ocg ännu inte fått svar.
Chefens svar -svaret är så självklart att jag inte brydde mig om att svara. :banghead:

(frågan var om det var tillåtet att be oss guider att arbeta gratis under ett evenemang. Vilket vi blivit ombedda att göra...)

Kontentan- folk kan göra hur som helst. :meh:
Jag vill slutföra en universitetskurs och gör jag det får ju de pengar. Så tänker att de borde vara lite intresserade av att jag slutför kursen
 
Är och lunch-handlar på systemet

2754B291-5085-4B0B-904F-DD398ED32950.jpeg
 
Tillsynen gick bra. Första gången jag var ute på egen hand. Tur att det var ett hyfsat enkelt besök (kolla växtskyddsmedel på eko-gård liksom :D ).
Nu känner jag att jag klarar mig själv faktiskt. Ska ta upp det på mötet på måndag. Vi har ju ändå stöd av varandra inne på kontoret så bara man dokumenterar ordenligt är det ju inga problem.
 
Tillsynen gick bra. Första gången jag var ute på egen hand. Tur att det var ett hyfsat enkelt besök (kolla växtskyddsmedel på eko-gård liksom :D ).
Nu känner jag att jag klarar mig själv faktiskt. Ska ta upp det på mötet på måndag. Vi har ju ändå stöd av varandra inne på kontoret så bara man dokumenterar ordenligt är det ju inga problem.
Vilket härligt känsla att avsluta jobbveckan med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 211
Senast: Thaliaste
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
310
· Visningar
19 840
Senast: Cavallo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 061
Senast: Marita73
·
Svar
1 191
· Visningar
64 793
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp