Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag väger också mer än jag någonsin gjort tidigare! Märker även på kläderna! Mina tidigare ”storkläder” är trånga idag och alla bh:ar är för små så tuttarna delvis hoppar ut.
Känner mig bitvis som någon som varit på liiite för kraftigt sommarbete liiite för länge :D
@GardenAngel
Haha exakt! Jag känner som att jag har gått i sjukhage men ingen har justerat min foderstat :o
 
Tar mig friheten att svara, för min egen del tycker jag maten är trist! Är medberoende pga sambon vill gå ner i vikt :meh:
Noll points-systemet funkar inte för mig då jag räknat kalorier innan. Slutade ju med att jag åt nollpointsmat och sen åt godis, typ :angel:

Tack för svaren :) jag ska kika närmre på det. Tror det blir lättare from nästa vecka, får då ett fysiskt arbete igen och ingen Pressbyrån i närheten :)
 
Jag tycker de är för viktfixerade. Jag följde råden, mätte mig, tränade mycket och gick på möten, varenda gång var de så bekymrade att vikten inte rörde sig så mycket trots att jag hade krympt flera cm enligt måttbandet så jag blev bara irriterad och la av.
Men vad trist! De borde ju peppa istället!
 
Sisådär, en vända till sommarstugan och hämtat hem tält, sängkläder och lite matvaror. Jag hann även handla lite på hemvägen även om jag gjorde det ruskigt fort eftersom jag hade hunden i bilen. Men bilen hade knappt hunnit bli varm tills jag kom ut igen. Bakluckan öppen och alla fönster stående i skuggan. :D
 
Jag råkade läsa att musikalen Cats ska tydligen få en film i år och såg bilder ...
https%3A%2F%2Fwww.thedigitalfix.com%2Fimg%2F2%2F2019%2F07%2FCats-trailer-1140x641.png
https%3A%2F%2Fimgs.smoothradio.com%2Fimages%2F63108%3Fcrop%3D16_9%26width%3D660%26relax%3D1%26signature%3DE3EgKgtYIGrBpRpNd9i83Sh094E%3D

:eek::rofl::rofl:
Det blir ju knasigt med de vanliga näsorna tycker jag. Och vad hände med huvudstorleken? :confused::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 579
Senast: Wille
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 416
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 682
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp