Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behövre byta en packning och kommer hem med fel, ser att jag borde hinna åka och köpa ny men har dåligt med soppa i bilen så måste tanka. Tekniskt fel! :arghh: Två försök, inser att det kvittar för klockan är för mycket så jag åker hem istället. Får en burk med packningar av grannen för att se om någon passar, pillar dit en men bestämmer mig för att vänta med mer jobb ikväll och istället avslut och ta nya tag i morgon då humöret är på kokpunkten.

Vad gör jag? Jo, jag tar tvål och vrider på vattnet så det rinner ut på golvet! :rage::rage::rage:
Nu har jag tvättar händerna i köket, nu blir det ost och vin istället och nån film på Netflix. :mad:
Förlåt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 605
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 255
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 541
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 139
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp