Bukefalos 28 år!

Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man tar det man får antar jag, så då är illaluktande pruttar absolut att föredra. Får hoppas att de luktar mindre och mindre.

Hur ofta brukar du få göra MR?

Jag kommer faktiskt ihåg att du skrivit att det var i samband med midsommar, förstår att du inte vill fira. :( Och jag antar att jag kommer oroa mig mindre med tiden, även om jag inte tror att jag kommer släppa oron för sjukdomens utveckling, så kommer oron runt omkring släppa när man vant sig vid rutinerna.

Gör MR 1 gång per år. Tack och lov inte oftare än så. Värsta skräcken att genomgå för mig.
 
Fortsatt gnäll: Jag avskyr verkligen fenomenet stafettläkare och att jag inte har en aning om jag kommer att träffa en sympatisk människa imorgon eller ej. Jag har bara lyckats googla fram att han är 63 år gammal :p
Det är lika på Vc här Var dit på undersökning för utmattningssyndromet och tog en massa prover .Läkaren ringde mig men jag var mycket i skogen och jobbade där det inte fanns täckning på mobilen .Så jag fick ett brev att jag var tvungen att kontakta honom .Sagt och gjort ringde direkt och fick till svar nä han slutade förra veckan .Här är det bara sådana läkare då min vc ligger på en semesterort och läkarna åker hit för skidåkning och stannar några månader så man får alldrig träffa samma .Det är helt åt pipan tycker jag .
 
Gör MR 1 gång per år. Tack och lov inte oftare än så. Värsta skräcken att genomgå för mig.

Vet inte riktigt om det är tänkt en gång i halvåret eller en gång per år för mig, jag hoppas på en gång i halvåret såhär i början. Hur hemskt det än är. Det jag verkligen inte vill vara med om igen är en ny LP :mad:
 
Det är lika på Vc här Var dit på undersökning för utmattningssyndromet och tog en massa prover .Läkaren ringde mig men jag var mycket i skogen och jobbade där det inte fanns täckning på mobilen .Så jag fick ett brev att jag var tvungen att kontakta honom .Sagt och gjort ringde direkt och fick till svar nä han slutade förra veckan .Här är det bara sådana läkare då min vc ligger på en semesterort och läkarna åker hit för skidåkning och stannar några månader så man får alldrig träffa samma .Det är helt åt pipan tycker jag .

Jag gissar på att det inte just är för att åka skidor de kommer dit, det är ju förbannat lukrativt att vara stafettläkare så det är väl snarare pengarna än orten de vill åt.
 
Jag gissar på att det inte just är för att åka skidor de kommer dit, det är ju förbannat lukrativt att vara stafettläkare så det är väl snarare pengarna än orten de vill åt.
Jo det är väl en kombination av att tjäna pengar och åka skidor som lockar några månader
 
Måste räknat ordentligt fel igår eller sa har någon varit och laggt mer stockar i vältan inatt .Har kapat 15 st och det är 10 kvar:confused: .Tog en promenad med Leo ner för att kolla bävern .När vi kom ner till gamla järnvägen så stannade han där och när jag vände mig om för att ropa på honom så så jag hans ben stod rakt upp i luften och han rullade runt .Han hade hittat någon skit som tydligen luktade gott så han var totalt inkletad i skit:yuck::turd: .Men han gillar att duscha tydligen då han inte protesterade det minsta men måste skaffa schampo till honom för att få bort lukten ordentligt .Han var helnöjd och svansade runt benen på min nyduschade tant och ville dela med sig av parfymen till henne:D
Rekomenderar,barnängen eller annat barnshampo om du inte vill köpa ett svindyrt hund shampo.Mina valpar badar i Hello Kitty shampo
 
Rekomenderar,barnängen eller annat barnshampo om du inte vill köpa ett svindyrt hund shampo.Mina valpar badar i Hello Kitty shampo

Min badar i det som finns hemma på badkarskanten.

Har en moster som föder upp och ställer ut papillon och hon gör likadant.

Man behöver ju inte ta det mest parfymerade schampoot som finns dock.
 
Min badar i det som finns hemma på badkarskanten.

Har en moster som föder upp och ställer ut papillon och hon gör likadant.

Man behöver ju inte ta det mest parfymerade schampoot som finns dock.
Våra shampo är lite för avfettande för en valp anser jag och ibland reagerar dom på parfymen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
11 296
Senast: Saeta
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
628
Senast: Ramona
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
397
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 949
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp