Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså,skjut mig!! Då jag inte har alla kanaler jag brukar ha så hamnade jag på 3an,Hollywood fruar ,Gunilla :eek: Hur tom i huvudet får man vara ? Eller också så går hon på jag kan flyga droger :idea: Jösses :banghead:
Tycker vi kan få tillbaka kanalerna nu. Räknar discovery ganska mycket nu.
 
Fast i många fall kan du få vänta upp emot tre månader på ett första möte... inte för att det är till någon tröst, men kanske kan ge lite perspektiv. När jag hörde av mig till mobila teamet i somras för att jag var riktigt dålig fick jag rådet att söka mig till kyrkan för samtal.

Sedan tycker jag att det är rätt imponerande att du orkat att ta tag i att söka hjälp för ditt mående och att fixa saker som en ny frisyr som du var nöjd med :up:
Jag har försökt få tag på min läkare ang min axel sen i juni. Idag fick jag äntligen en tid till nästa vecka... Nämner läkaren ens sjukgymnast så vet jag inte vad jag gör.
 
Jag har skurit ner på nästan allt och jag har redan sökt hjälp och fått träffa en kurator. Dessvärre tror jag inte det kommer att fungera. Hon verkade inte ha några verktyg alls och jag fick i slutet av mötet säga att jag definitivt inte hade pratat klart för att få en ny tid. Den nya tiden var 3 veckor fram i tiden.

Det jag kan dra ner på är att sluta rida och låta trädgården växa igen. Jag har ända sedan i vintras försökt leva efter mottot att "göra så lite som möjligt" samt prioritera nöjen.
Tyvärr är 3 veckor standard mellan samtalen här.
Jag vill också gå oftare men det går inte.
 
Tyvärr är 3 veckor standard mellan samtalen här.
Jag vill också gå oftare men det går inte.
Man kan verkligen undra om det ger någon effekt ö.h.t. Varför ska man gå till VC när man ändå inte får någon hjälp? 3 veckor mellan samtalen är nästan lika med noll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 268
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 091
Senast: Sedna
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
43 44 45
Svar
898
· Visningar
25 698
Senast: Lilla
·
Svar
2 002
· Visningar
63 221

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp