Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag fortfarande rider och fortfarande har en trädgård. Och för att jag behöver åka till Stockholm regelbundet. Exempelvis åkte jag dit torsdag förra veckan och kom hem igår kväll. Jag hade kunnat åka hem redan på söndagen men var inte tvungen så jag stannade ett dygn till.

Det där är säkert individuellt, kanske känner du dig trött oavsett hur mycket eller lite du har att göra? Det känns som att det är mer än "mycket att göra" för din del? Man kan ju vara psykiskt och känslomässigt utmattad tex även om man har ett tillsynes ganska lugnt liv?
Är man i psykisk obalans blir ju allting jobbigt liksom!
 
Står han bra i trailern? Snabbfika innan om jag hinner (i Ljungby)

Det vet jag faktiskt inte, har bara kört en gång och det var när jag hämtade hem honom.

Kliniken ligger ca tre-fyra minuter från E4an, man svänger av vid Max o McDonalds. Har du mitt nummer? Skickar ett pm för säkerhets skull så kan du höra av dig när du närmar dig :)
 
Smaklig spis!
Alltså har du testat daim lakrits? Är djupt beroende! :o

Nej, jag formligen avskyr och typ småkräks av bara tanken på sötlakrits/lakris i ngt sött.
Åt en glass som var ok. Men i choklad? :eek: :turd: :eek:
Äter sällan sån choklad öht. Även om jag eg gillar Daim.
Är ju laktosintolerant.

Nu har jag jämfört gulorange blomkål med lila. Lila är faaantastisk! Jag är beroende.
Till det dock hjort och sås.. :P Kan påverka en aning.
 
Det vet jag faktiskt inte, har bara kört en gång och det var när jag hämtade hem honom.

Kliniken ligger ca tre-fyra minuter från E4an, man svänger av vid Max o McDonalds. Har du mitt nummer? Skickar ett pm för säkerhets skull så kan du höra av dig när du närmar dig :)
Jag vet,tänkte typ Sibylla då kan vi hålla både ögon o öron på honom om det behövs.
 
Vad menar du?

Jag har tidsbrist. Svårare än så är det inte.
Tidsbrist kan du inte ha då du alltid svarar ''nej '' eller något annat negativt på alla inlägg. Du kanske skulle bo i en lägenhet åh helt enkelt köpa den mat du vill ha. Alla tips du får här på buke slår du bara ifrån dig. Har du inte tid så tycker du inte om eller tom avskyr du....
 
Tidsbrist kan du inte ha då du alltid svarar ''nej '' eller något annat negativt på alla inlägg. Du kanske skulle bo i en lägenhet åh helt enkelt köpa den mat du vill ha. Alla tips du får här på buke slår du bara ifrån dig. Har du inte tid så tycker du inte om eller tom avskyr du....

Och du kanske kunde låta bli att hugga så fort du ser möjligheten?
 
Och du kanske kunde låta bli att hugga så fort du ser möjligheten?
Så fort jag ser möjligheten?? Har du läst alla trådar?? Det kvittar i vilken tråd man än kommer med tips och råd så duger det inte. Spelar ingen roll om det handlar om avlopp, mat eller frisyr. Så kom fan inte och säg att jag hugger direkt när jag har läst detta i flera veckor. !!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 254
Senast: Mia_R
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 091
Senast: Sedna
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
43 44 45
Svar
892
· Visningar
25 446
Senast: Enya
·
Svar
2 002
· Visningar
63 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp