Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bytt vatten hos corys-barnen. Får göra det varje dag nu.
Hämtat paket på Ica och Turken.
Legat på soffan och läst lite böcker, just nu läser jag boken om Valegro. Lyssnade på musik samtidigt.
Handmatat mina mollys och paradisfiskar med mygglarver och räkmix. :love:Måste göra ny räkmix snart - de är tokiga i den:love: Ska bara hitta lite billiga frysta räkor med skal.
Slösurfar nu mest och kvällsfikar. Katter och karen har fått sitt också
 
Bytt vatten hos corys-barnen. Får göra det varje dag nu.
Hämtat paket på Ica och Turken.
Legat på soffan och läst lite böcker, just nu läser jag boken om Valegro. Lyssnade på musik samtidigt.
Handmatat mina mollys och paradisfiskar med mygglarver och räkmix. :love:Måste göra ny räkmix snart - de är tokiga i den:love: Ska bara hitta lite billiga frysta räkor med skal.
Slösurfar nu mest och kvällsfikar. Katter och karen har fått sitt också
Vad heter boken?
 
Vilka jävla ess! På 3 h har de hunnit packa in, köra och ställa in på rätt plats hela mitt bohag. Inklusive burit upp saker för smala/dåliga trappor etc. Och hela tiden supergulliga, skojiga etc. och de har kört på sen 08:00.
De är inviterade på både kiro-behandlingar, plocka svamp/frukt etc. Underbara!❤️
Ska fasen aldrig flytta utan deras hjälp igen!
 
Vilka jävla ess! På 3 h har de hunnit packa in, köra och ställa in på rätt plats hela mitt bohag. Inklusive burit upp saker för smala/dåliga trappor etc. Och hela tiden supergulliga, skojiga etc. och de har kört på sen 08:00.
De är inviterade på både kiro-behandlingar, plocka svamp/frukt etc. Underbara!❤️
Ska fasen aldrig flytta utan deras hjälp igen!
Jag råkade läsa "as" i stället för "ess" och blev väldigt förvirrad över fortsättningen....... :rofl:
 
Dammsugit, gjort rent åt kaninen och renbäddat
Hämtat tvätten så nu ska jag duscha och sen sova.
Men först en kopp kaffe
 
Det verkade ha gått fort, inga sparkmärken i marken osv. Blev lite nervöst att den skulle ha typ brutit benet och blivit liggande eftersom ingen hittade den -men verkar ha stupat knall fall liksom.

Drönarflygandet är en del i hans företag så flyger i både jobb och för skojs skull.
Åh vad skönt, om man kan säga så, en ko är ju så flockbunden.

Det låter kul! Vad är det för jobb som gör att man får flyga drönare? :up:
 
Det ar inte klokt sa mycket mer jag far gjort nar "fikarummet" pa Buke ror sig langsamt ... och jag definitivt inte har nagot intresse att se mig om pa andra stallen har. :p
Nu ska jag aterga till att sy en galon madrass till hundbur, korta av gardiner och putsa fonster.:cool:
 
Åh vad skönt, om man kan säga så, en ko är ju så flockbunden.

Det låter kul! Vad är det för jobb som gör att man får flyga drönare? :up:

Han har ett företag, mest sjöentrepenad- och transporter men en del i företaget sysslar med flygfoto, besiktningar både över och under vatten osv.
 
Vilka jävla ess! På 3 h har de hunnit packa in, köra och ställa in på rätt plats hela mitt bohag. Inklusive burit upp saker för smala/dåliga trappor etc. Och hela tiden supergulliga, skojiga etc. och de har kört på sen 08:00.
De är inviterade på både kiro-behandlingar, plocka svamp/frukt etc. Underbara!❤️
Ska fasen aldrig flytta utan deras hjälp igen!
Ess för mig betyder typ dumhuvud så jag fick inte riktigt ihop ditt inlägg först O_o
Men skönt att allt gick bra och smidigt :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 119
Senast: Pinus
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 576
Senast: skogaliten
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
467
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
732
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp