Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lösningen är att jag måste informeras om förändringar som sker och jag behöver vara delaktig i utvecklingen av förändringarna. Det blir liksom problem annars eftersom jag sitter i supporten.
Det där tror jag i alla fall delvis kan bero på att du jobbar på distans? Jag vet själv hur svårt det kan vara att hålla de som inte är på plats informerade om allt som händer. Hoppas att ni hittar en bra lösning.
 
Det där tror jag i alla fall delvis kan bero på att du jobbar på distans? Jag vet själv hur svårt det kan vara att hålla de som inte är på plats informerade om allt som händer. Hoppas att ni hittar en bra lösning.
Typ alla sitter på distans. Jag har bara en kollega som sitter på huvudkontoret. De andra är konsulter som sitter på annan ort, några ända nere i Skåne.
 
Urrrrrrk. Imorgon blir det inskruvande av pelare i implantatet. På vågen hem förhoppningsvis fortfarande bedövad blir det penicillin, citodon och lite annat smått och gått. Tog ut min sista burk melatonin, var de andra två här hemma, är ett mysterium, och jag misstänker att jag slängt dem :meh: så nu måste jag inte bara betala mer pengar utan är en miljöbov som gör att sjöar försuras och fiskar dör.

Sedan vet jag vad jag kommer göra resten av dagen imorgon och antagligen övermorgon. Bullat upp med mat hemma, särskilt soppor även om jag glömde gurkan.
 
Jag är uppvarvad och irriterad för att jag inte lyckas hitta rätt lysrörsarmatur. Hur svårt ska det vara? Jag behöver den nu.
 
Har ett årsmöte som jag inte kan skippa imorgon, förvisso är det via hangout så jag behöver inte ta mig någonstans. Legat utslagen i en vecka nu och hostan ger sig inte... tänkte att det löser ju sig ändå genom att jag får trycka på mute när jag inte måste säga något, men nu har jag knappt någon röst heller och bara piper eller kraxar. Så hoppas på en mirakulös förbättring tills imorgon, för hur roligt det än låter så är jag för utmattad för att bara kunna skratta åt det.
 
Ätit lite snabn middag på Chop Chop innan mötet
20190326_152655.jpg
 
Sitter och äter pizza i soffan. Usch. Den här dagen började lite småtokigt, men så räddade kollegorna upp mitt humör. Sedan blev det ändå smådumt, egentligen helt utan anledning, och jag var så hungrig på vägen hem att det fick bli just pizza. Hoppas på att humöret repar sig lite nu när jag fått mat åtminstone.
 
Varit på fackutbildning hela dagen och känner mig slut i huvudet. Köpte en påse chips, en pigall och en skotte på vägen hem och vräkte i mig dem på typ 30 min. Lätt tvångsmässigt. Fulmatad med snask, men även med nyttigheter som arbetsmiljölagen, afs:ar och OSA.

Borde sätta mig med min granskning så att jag kan skicka in den till SPSM nu, men ska samla kraft och energi med en stunds bukefierande först.
 
Har surat i typ 30 minuter över att jag är tjock :rage:
Men nu är jag på hyfsat bra humör igen när jag insåg att det är mindre än tre veckor till min Israel-resa!
Om bara inte Trump spårar ut ang Golan ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 263
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 873
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 359
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp