Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått på sand på ridbanan, så nu är den mycket jämnare :)
Fika och lyssnar på maken som trollar någon efterhängsen engelsktalande antagligen oärlig uppringare. Maken pratar svenska och franska men vägrar prata engelska. Han kom inte till ungerska innan de la på :D
 
Hej, montera en mutter på varje gängpinne, för in i "skruvhålen" och montera de motstående muttrarna. Spänn åt innan du klipper av gängpinnarna. Lycka till !
Antar att det här var ett svar till mig. Aha, du menar alltså att jag ska köpa fler gängpinnar - en till varje hål? Ja, det skulle väl kunna funka :) . De var ju inte precis dyra. Blir nog faktiskt dyrare att köpa ett metallsåg....
 
Princess Diva var inte glad nar hon inte fick vara med i koket nar jag holl pa med en grillad kyckling ... Den lilla damen som vill vara en tjockis blir allt for pastridig att hon vill HA, sa hon far vara utanfor koket. Tate ar ocksa utanfor koket, men han bryr sig inte utan gar och lagger sig pa en hundsang eller bar runt pa ett ben medan Diva talar om for mig hur synd det ar om henne :laugh:
Det ar en liten "troskel" mellan kok och matrum som de inte far stiga over sa det handlar ocksa mycket om "patience" och "will power" ... och att visa hur duktig man ar sa kanske en bit kyckling delas ut.

IMG_6337.jpg
 
Ja, det blev fel när jag svarade. Ett inlägg med citatet, och ett med svaret. Jag rapporterade ena inlägget o det med citatet togs bort. Sorry men skriver inte så ofta inlägg här, men ville hjälpa till med ett enkelt sätt att lyckas med monteringen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 653
Senast: Rosett
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 584
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp