Bukefalos 28 år!

Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vi kom innanför dörren kikade sambon på mig och sa ”okeeej, ses till Solsidan då?” Och tyckte jag skulle vila.
Jag är lite sliten.. 😂
Jättemysig att ha bästis här och jättemysigt med henne, sambo, pappa och hans sambo på härlig restaurang som drivs ihop med Svenska jägareförbundet. Supergod mat! Och fika efteråt i slottet bredvid. Så vi firade min hjälte-pappa! ❤

Så himla bra mat där! Magiskt.
 
En psykolog lär ha viss kunskap om den teorin.
Jo man tycker det, men med mig ville de sätta en diagnos och proppa mig med mediciner. Som tur är hitta jag en bra och erfaren psykolog som sa direkt att jag inte har någon diagnos, särskilt inte så allvarliga som de andra ville sätta på mig.
 
Kollar på Great British Bakeoff, den är verkligen så fruktansvärt mysigt brittisk, alla är snälla mot varandra, inkl domarna, och hjälps åt när någon behöver det. Blir på gott humör. Problemet bara är att de bakat bröd och nu vill jag verkligen ha prosciutto, soltorkade tomater, pesto och valnötsbröd med solrosfrö och oliver i en twist tearoff.
 
Nu ska jag föna håret och sen lägga mig. Eventuellt lockar jag håret imorgon bitti :)
Senast jag lockade håret så var det 25-åringen som gjorde det men den servicen har jag inte idag :down:
 
-1,5 grader och nordlig vind och snö fuktiga vägbanor. Tur att jag jobbar hemma idag så att jag slipper dela väg i morgonrusningen med alla som inte har bytt till vinterdäck.

Just nu sitter jag vid brasan och dricker kaffe (Zoegas Summer edition - tyvärr inte särskilt gott - och mumsar levain.
 
Det snöar lite här 😅
E5D69F93-6A3F-4186-B95B-EAF7B3023D9C.jpeg
 
Väckte barnen och yngsta dottern är inte alla pigg. Trodde hon hade feber men ingen temp, än. Brutit ut en förkylning i natt. Får skicka äldsta dottern med bussen istället och ha yngsta dottern hemma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
6
· Visningar
238
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
569
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 729
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp