Bukefalos 28 år!

Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en nyckel på promenaden. Lagt ut på lokala facebooksidan. Om ingen hör av sig lämnar jag den till polisen. När polisen nu har öppet...
 
Åh dit ska vi på julbord i december med övernattning! Allra bästa julbordsgänget, det ska bli så härligt att umgås! :heart
Vad kul! Har ni varit där förr?

Vi började få frågor om när vi ska dit på julbord redan i somras av släkt som vill dit igen.
Så vi drar nog någon eller några rundor dit.
Funderar på att slå ihop alla våra släkter då. 😳 Kul eller katastrof! 👍👎 :laugh:
 
Vad kul! Har ni varit där förr?

Vi började få frågor om när vi ska dit på julbord redan i somras av släkt som vill dit igen.
Så vi drar nog någon eller några rundor dit.
Funderar på att slå ihop alla våra släkter då. 😳 Kul eller katastrof! 👍👎 :laugh:
Nej det är första gången, vi försöker prova nya ställen varje år. Vi försökte boka förra året men då var det fullt. Jag fick övernattning i present förra året när jag fyllde år av just julbordsgänget. ❤
Så boka snart, övernattning var nästan fullbokat när jag bokade för ett par veckor sedan.
 
Så fruktansvärt sliten just nu.
Kommer att lugna sig om ett par veckor men jag skulle behöva sova en vecka typ
 
Fick en snilleblixt (hoppas jag ;) ) idag. Har ju länge funderat över hur man skulle kunna få till någon slags sängbord i sovrummet. Problemet är att sovrummet är endast 2 meter brett, och med en säng på 1,60 cm så finns det inte mycket plats över. Klurigt!

Men så kom jag att tänka på hörnhyllan som jag köpte för ett tag sedan på loppis. Det fanns ju fler! Så idag köpte jag två till, som jag nu har målat ljusgråa. De är inte exakt likadana - men jag tror att det ska funka ändå i och med samma färg.

Så......nu TROR jag att jag har klurat ut en slags "svävande" sängbord. Vi får se hur det blir när de kommer upp på väggen :D !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
530
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 428
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
747
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
606
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp