Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
bild Från kvällspromenaden
 

Bifogade filer

  • 2B9ECBD9-D51E-4EB5-9EB9-B9A51660A089.jpeg
    2B9ECBD9-D51E-4EB5-9EB9-B9A51660A089.jpeg
    220,9 KB · Visningar: 47
Vildsvinshelvetena står utanför sovrumsfönstret och gruffar. Låter som ett gäng sura gubbar.
De har bökat upp typ hela kohagen, halva åkern, våra gräsytor utanför tomtstaketet och på några ställen på tomten inom några dagar.
Sambon fick skrämma bort dem nu.
Markägaren sa att han får skjuta hur många han vill av dem. Någon får de nog knäppa nu. Innan hela gården är demolerad.. Ser ut som fyllon gått med jordfräs överallt.
 
Har så svinigt ont idag att jag känner mig helt trött på livet. :meh: Kan inte ens sova pga att jag har så ont. Känns lite värdelöst. Att hjärtat bestämt sig för att slå dubbelslag lite titt som tätt pga idag att jag blir sjukt stressad av att ha ont gör inte saken bättre.

Hoppas att det inplanerade läkarbesöket på måndag ger något som kan hjälpa.
 
Har så svinigt ont idag att jag känner mig helt trött på livet. :meh: Kan inte ens sova pga att jag har så ont. Känns lite värdelöst. Att hjärtat bestämt sig för att slå dubbelslag lite titt som tätt pga idag att jag blir sjukt stressad av att ha ont gör inte saken bättre.

Hoppas att det inplanerade läkarbesöket på måndag ger något som kan hjälpa.
Jättetrist! 😥
Var har du ont?
 
Har så svinigt ont idag att jag känner mig helt trött på livet. :meh: Kan inte ens sova pga att jag har så ont. Känns lite värdelöst. Att hjärtat bestämt sig för att slå dubbelslag lite titt som tätt pga idag att jag blir sjukt stressad av att ha ont gör inte saken bättre.

Hoppas att det inplanerade läkarbesöket på måndag ger något som kan hjälpa.
fan vad trist att du ska ont
 
Jättetrist! 😥
Var har du ont?

Känner mig himla gnällig men, Jag har en vandrande smärta som går runt i hela kroppen. Men just nu så känns det som om någon skär med knivar i fotsulorna om jag står upp. Himla oskönt. Snedbelastar och har därmed ont i höft och rygg som känns när jag sitter och ligger. Imorgon gör det förhoppningsvis inte ont i fötterna. Det är värst faktiskt.


Tack för att du frågar. :)
 
Känner mig himla gnällig men, Jag har en vandrande smärta som går runt i hela kroppen. Men just nu så känns det som om någon skär med knivar i fotsulorna om jag står upp. Himla oskönt. Snedbelastar och har därmed ont i höft och rygg som känns när jag sitter och ligger. Imorgon gör det förhoppningsvis inte ont i fötterna. Det är värst faktiskt.


Tack för att du frågar. :)

Men fy vad jobbigt!
Hoppas du mår bättre snart och läkaren kan hjälpa dig!
 
I dag konstaterade jag att det redan ar skymning vid 5 (17?) och ordentligt morkt en halvtimma senare. Gryning ar det vid 6:30 sa nu kor jag skolbuss nar det ar ljust igen. :D
Nar ar det morkt i Stockholm nu? Formodligen tidigare for har gillar jag hosten men nar jag bodde i Stockholm hatade jag allt mellan Augusti och April, utom de soliga dagar man kunde ha i January och February om det fanns sno. :p
Nu vi precis atit middag ... glutenfree pasta som faktiskt inte var sa illa. Pasta sasen var lite "left over" lax, mandel mjolk och "gradde" samt en burk tomat sas med basil och thyme. Det blev riktigt gott.
 
Kom hem från jobbet för någon timme sedan och försöker varva ned så att jag ska kunna sova. Men känner mig så jäkla klarvaken. Men jisses vad frustrerade vi var sista halvtimmen på jobbet. Vi var ett brädpaket ifrån att slå rekordet i antalet lagda paket. Anledningen var att vi ovanligt nog var effektivare än sågen och fick slut på virke 20 minuter innan vi skulle stänga ner och börja städa. Snacka om att snubbla på mållinjen. Så det lär nog bli ett annat skift som får ta rekordet. Men det känns bra över att det har gått så bra för oss.
Nu kom en kurrande kisse så nu kanske jag äntligen kommer att bli trött..:up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp