Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi sa precis att det var jäkla bra basgång i det här åskvädretRutorna skallrar lite då och då av åskan![]()
Det var dig jag menade men det här forumet verkar leva ett eget liv när man skriver från mobilen. Rätt irriterande faktiskt, man framstår ju som ett pucko när det blir knas hela tidenJag vill tro att det är mig du menarSå då tror jag det...och jag kan bara instämma...jag upphör aldrig att imponera på mig
![]()
Min lilla silkestupp är borta och jag har letat överallt ute utan att hitta ett spår efter honom![]()
Ja ibland gör dom det. Förhoppningsvis har han bara lagt sig någon annanstans men jag har letat överallt utan framgång och han brukar inte lämna dom andraSå trist! Går han fritt?
Tar det mindre än 15 min att skriva ett inlägg från mobilen är det snudd på sensation...Det var dig jag menade men det här forumet verkar leva ett eget liv när man skriver från mobilen. Rätt irriterande faktiskt, man framstår ju som ett pucko när det blir knas hela tiden![]()