Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jo. Men jag har ju ingen pannkakslagg...Det är väl ingen fråga?Stekpannekondomer till alla!
![]()
![]()
Klart du ska ha! (sorry att jag inte hann göra några innan du beställdeAlltså.... Ska jag ha en matckande stekpannekondom eller inte... det är frågan![]()
Okej, efter allt tjat om ditt förskräckliga hår får du ju faktiskt bjuda på en bild! Tror vi alla börjar bli nyfikna på hur hemskt det ärOkej kära Malmö-bor. Jag ber redan nu om ursäkt för mitt hår. Det är inte så fint. Alls.
Okej. Vill du lägga undan en? (brun då, samma tyg som i ugglorna.)Tänker att jag blir säkert sugen på mer när du lägger ut julsakerKlart du ska ha! (sorry att jag inte hann göra några innan du beställde) Kan hinta om att en del julsaker börjar trilla in... Och efter den 7 november kommer det komma mer julinspirerade grytlappar mm. Ska ju på julmarknad/höstmarknad där i början av november, så vill inte lägga ut för mycket "jultextil" innan dess så jag inte har nått att ta med mig
![]()
Okej, efter allt tjat om ditt förskräckliga hår får du ju faktiskt bjuda på en bild! Tror vi alla börjar bli nyfikna på hur hemskt det är![]()
Hatt?Okej kära Malmö-bor. Jag ber redan nu om ursäkt för mitt hår. Det är inte så fint. Alls.
Hatt?
Japp lägger undan en åt digOkej. Vill du lägga undan en? (brun då, samma tyg som i ugglorna.)Tänker att jag blir säkert sugen på mer när du lägger ut julsaker(om inte annat så är det ju snart dags för julklappar. Du har inget hund-tema-tyg på lut
)
(f.ö. fick jag sms avin efter utlämningen stängtkommer att hänga på låset imorgon - om jag är vaken
![]()
)
Ja det känns troligastIngår tyvärr inte i uniformen. Keps finns men får enbart bäras utomhus. Rättegången lär hållas inomhus![]()
TackJapp lägger undan en åt digMinskar saldot i shoppen på en gång så jag inte glömmer det haha
Hmm hundtyg, nja tror inte det tyvärr... Randigt prickigt blommigt rutigt har jag i alla möjliga varianter dock
Men så surt!
Ja det känns troligast![]()
Du får prova på slöjaJag hoppas på säkerhetssalen imorgon. Då kan jag gömma mig bakom en pelare vid glasrutorna![]()
Nu ska jag sova, godnatt tråden!![]()