Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså.... Ska jag ha en matckande stekpannekondom eller inte... det är frågan :angel:
Klart du ska ha! (sorry att jag inte hann göra några innan du beställde :o) Kan hinta om att en del julsaker börjar trilla in... Och efter den 7 november kommer det komma mer julinspirerade grytlappar mm. Ska ju på julmarknad/höstmarknad där i början av november, så vill inte lägga ut för mycket "jultextil" innan dess så jag inte har nått att ta med mig ;)

Klart du ska ha! (sorry att jag inte hann göra några innan du beställde :o) Kan hinta om att en del julsaker börjar trilla in... Och efter den 7 november kommer det komma mer julinspirerade grytlappar mm. Ska ju på julmarknad/höstmarknad där i början av november, så vill inte lägga ut för mycket "jultextil" innan dess så jag inte har nått att ta med mig ;)
Okej. Vill du lägga undan en? (brun då, samma tyg som i ugglorna.)Tänker att jag blir säkert sugen på mer när du lägger ut julsaker :p (om inte annat så är det ju snart dags för julklappar. Du har inget hund-tema-tyg på lut :angel:)

(f.ö. fick jag sms avin efter utlämningen stängt :mad: kommer att hänga på låset imorgon - om jag är vaken :p ;))

Okej, efter allt tjat om ditt förskräckliga hår får du ju faktiskt bjuda på en bild! Tror vi alla börjar bli nyfikna på hur hemskt det är :p

Här publiceras ingenting! Men man kan PM:a mig på Facebook (Jannicke Nyqvist) så kan jag skicka bild :p (Och de olika stadierna fram till nuläget ;) )

Okej. Vill du lägga undan en? (brun då, samma tyg som i ugglorna.)Tänker att jag blir säkert sugen på mer när du lägger ut julsaker :p (om inte annat så är det ju snart dags för julklappar. Du har inget hund-tema-tyg på lut :angel:)

(f.ö. fick jag sms avin efter utlämningen stängt :mad: kommer att hänga på låset imorgon - om jag är vaken :p ;))
Japp lägger undan en åt dig :) Minskar saldot i shoppen på en gång så jag inte glömmer det haha :p
Hmm hundtyg, nja tror inte det tyvärr... Randigt prickigt blommigt rutigt har jag i alla möjliga varianter dock :p
Men så surt!

Svär lite över att jag trots allt måste vänta till första november innan jag får flytta till nya lägenheten. Det är det officiella inflyttningsdatumet men hade blivit halvt lovad att få flytta in tidigare. Nu sprack det och därmed måste jag tänka om en del andra planer också. Suck :wtf:

@tott
Jag ar förstått att du tillverkar saker av textil och att du är interesserad av tyger. Jag skall börja gå igenom min mammas sy- och arbetsrum och där finns en hel vägghylla med tyger, band, tråd etc. Om du talar om vad för typ av tyger som du har användning för skänker jag med varm hand och hjärta dessa till dig. Jag blir glad om det kommer till användning. Har du bruk för band (bomull och siden i div färger) och tråd följer det med som bonus. Mamma sydde professionellt så det är hög kvaliet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 419
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 183
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 203
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 783
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V