Du får prova på slöja![]()
Jag har ingen sådan i uniformen heller och jag är skeptisk till om min enda sjalett-liknande-grej i rosa i cerise-mönstrat funkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får prova på slöja![]()
Nu ska jag sova, godnatt tråden!![]()
Nästan så att vi ska gå ihop och gilla alla dina inlägg så du får en ännu värre chock imorgon![]()
Ja, jo. Men jag har ju ingen pannkakslagg...![]()
Hur kan man inte äga en lagg?
Du får ut och leta på second hand!
![]()
![]()
Vill "Blocket" att du ska uppge ditt kontonummer, telefonnummer, skonummer eller personnummer?Åh, nu har jag fått "Blockets" scammail också, från deras "Kund tjänst"
Verkligen spännande eftersom Blocket aldrig haft tillgång till den mailen...
Vill "Blocket" att du ska uppge ditt kontonummer, telefonnummer, skonummer eller personnummer?
Ja just det, och så behöver du uppge ditt kontonummer för att de ska sätta in de 900 kronornaNej, jag ska svara på en enkät och få 900 kr för min tid![]()
Ja just det, och så behöver du uppge ditt kontonummer för att de ska sätta in de 900 kronorna![]()
Absolut! Tänk vilket statement till rättsväsendetKanske kan jag hävda att jag är en Pride-flagga?
Gör mig redo för jobb. Ser ut som en stopplykta i håret. En stopplykta i många färger. Kanske kan jag hävda att jag är en Pride-flagga?