Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du inte att det har mer med hjärntröttheten att göra? Funkar likadant för mig, men jag har ju inte MS utan en förvärvad hjärnskada. Den förbaskade hjärntröttheten ställer till så otroligt mycket!..Har för mig att dom ändrat på det i Norge nu, där måste man han vinterdäck runt om på lastbilar tror jag min morbror som är åkare berättade?
Det är sånda här saker med min MS som kan göra mig fullständigt galen! Jag glömmer bort namn på folk, till och med min egen son, glömmer vem jag pratade med för 2 timmar sedan, glömmer bort ord som fasen! Idag skulle jag berätta att en karl riskerade att få reprimander.... jag kom inte på vad det var för ord jag letade ens!?! Jag glömmer väldigt mycket saker och sånt folk sagt till mig.
Tror du inte att det har mer med hjärntröttheten att göra? Funkar likadant för mig, men jag har ju inte MS utan en förvärvad hjärnskada. Den förbaskade hjärntröttheten ställer till så otroligt mycket!..
NU först är alla uppdateringar installerade och datorn omstartad sjuttiotolv ggr. Och så har jag installerat Chrome så att jag slipper hålla på med Explorer![]()
Funderar på bio på fredag, hunger games, men då måste jag ju se om som tidigare känns det som, kommer ju knappt ihåg hur förra slutade![]()
Premiär ikväll tror jagär den på bio nuvet vad jag ska göra när jag har tråkigt nästa vecka då
![]()