Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på rygg i halmen ute i ladan. Inte för att det är så himla mysigt utan för att jag fick sånt hemskt magknip:crazy:
Hussen och jag skulle gått kvällspromenad med vovve och Hårbollarna men det skiter sig nog kan man ju säga.:turd:

12237262_317254881732091_1700300011_n.jpg

:angel: :angel:
OMG vi har samma studieteknik ju! :eek:

Tog vara på energin och rakade benen för första gången på måååånga månader :angel: min stackars hud på benen är alldeles chockad nu :D smorde in dem med en aloekräm så att de ska bli lite gladare också :up: inte för att jag har avsikt att visa benen för nån, men det känns alltid lite fräsigare med rakade ben än att ha en urskog växande på dem :o :D

Funderar på om jag ska ta fram en matlåda ur frysen till imorgon, eller havregryn för att göra gröt till lunch. Svårt val

För några timmar sen var jag ruskigt förbannad på allt och alla, typ. Nu är det lite bättre. Ska nog göra tzatziki så att jag imorgon bara behöver göra två saffranskladdkakor.

Ska försöka sova tidigt så ska se till att fixa tzatzikin nu. Frågan är om jag ska göra två varianter, en med mycket vitlök och en lite mildare?

Skulle begära nya recept på neuromottaningen via mina vårdkontakter, hade fyllt i 5 av 6 mediciner och så råkade jag klicka ner sidan och allt jag fyllt i är borta :banghead: Tog mig 20 minuter att fylla i det jag hade fyllt i :mad:

Ger upp och ringer in dom imorgon istället :rage: Orkar inte börja om :crazy:

Nu ska jag sova, tonåringen får ta kvällspisset med hunden som betalning för att jag städade hans rum :wtf:

Kollar på Bonde söker fru, ska hoppa i säng sen. Imorgon MÅSTE jag ju faktiskt kravla mig ur sängen i tid och släpa mig iväg till skolan :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 544
· Visningar
55 078
Senast: Soffan74
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 655