Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matt, efter att först ha stressat som bara den för att hitta på uppgifter åt min vikarie under eftermiddagen - eftersom jag sjlv skulle på nämndmöte. Sedan frågar jag av någon aledning vår administratör vem som skulel vikariera och hon ser förvånat på mig och säger att vi har ingen - du får ge dem läxa.

Gah :banghead: :banghead: :banghead:
det är en heeeelt annan sak att förbereda en vikarie för lektion än att uppfinna en meningsfull läxa som ska ta tre timmar att göra. Och trolla fram den på 20 minuter. Men det gick. Och nämndsammanträdet tog slut före 18.00 så jag hann handla utan stress också.

Nu sk jag hälla upp ett rejält glas rödtjut och gå och elda i pannan. Behöver bägge delarna. Skulle behöva en hjärna också. Nån som har en över?

Matt, efter att först ha stressat som bara den för att hitta på uppgifter åt min vikarie under eftermiddagen - eftersom jag sjlv skulle på nämndmöte. Sedan frågar jag av någon aledning vår administratör vem som skulel vikariera och hon ser förvånat på mig och säger att vi har ingen - du får ge dem läxa.

det är en heeeelt annan sak att förbereda en vikarie för lektion än att uppfinna en meningsfull läxa som ska ta tre timmar att göra. Och trolla fram den på 20 minuter. Men det gick. Och nämndsammanträdet tog slut före 18.00 så jag hann handla utan stress också.

Nu sk jag hälla upp ett rejält glas rödtjut och gå och elda i pannan. Behöver bägge delarna. Skulle behöva en hjärna också. Nån som har en över?
Du kan få min! Andra dagen med tilläggsdos av medicin mitt på dagen och idag har jag efter dagishämtning orkat handla, duscha, fixa mat, plocka undan OCH sätta igång en diskmaskin. Och jag är knappt ens trött! :banana: Älskar att ha en känsla av att livet inte är så omöjligt ändå :up:

Du hade inte bara kunnat stänga dörren?

(lite äldre barn - speciellt söner - mår väldigt bra av att tvingas städa själva....)

Har gjort det länge och nu orkade jag inte mera, han städar själv annars men haft mycket i skolan dom sista veckorna och då är han ursäktad. Städar gärna bara han gör läxorna utan att jag behöver påminna honom var eviga dag :wtf:

Alltså jag blir så matt! Försöker mig på AdWords, och har tillslut gjort 4 annonskampanjer, då hänger sig skiten och säger "ett fel uppstod, prova att ladda om sidan" = jag laddar om sidan och ALLT ÄR BORTA! :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: Kommer för fan knappt ihåg hur jag gjorde, än mindre vad jag hade skrivit för bra :rage:

Min lille köttbullshäst alltså :heart . Kom en jättestor bettransport på vår lilla grusväg när vi var ute och red idag. Jag blev supernervös, chaffisen saktade inte ner ett dugg men han skrittade på utan att röra ett öra ens med bara typ 3 meters mellanrum mellan oss och transporten. Rätt ofta glömmer jag att han bara är 6 år.

Du kan få min! Andra dagen med tilläggsdos av medicin mitt på dagen och idag har jag efter dagishämtning orkat handla, duscha, fixa mat, plocka undan OCH sätta igång en diskmaskin. Och jag är knappt ens trött! :banana: Älskar att ha en känsla av att livet inte är så omöjligt ändå :up:
Vilken skön känsla!

Vill också vara pigg :arghh:

Det är väl den enda :angel:

12237262_317254881732091_1700300011_n.jpg

:angel: :angel:

Nä (min hjärna funkar skit efter år av stress) men jag och K kan skicka mer vin :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 470
· Visningar
52 914
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632