Verkligen . Med ibs är man välbekant med det..Ogillarmage som är skräp suger...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen . Med ibs är man välbekant med det..Ogillarmage som är skräp suger...
![]()
Var det någon som sa IBS? Jag lider med den som har det, har det själv...Verkligen . Med ibs är man välbekant med det..
Fick två paket gb gräddglass valfri smak. Blev chokladkross och gammaldags vanilj
Yepp gb gräddglass är min favvoSå got!![]()
Yepp gb gräddglass är min favvo
Verkligen . Med ibs är man välbekant med det..
Var det någon som sa IBS? Jag lider med den som har det, har det själv...![]()
Glass och choklad..,Min favorit är Häagen--Dazs Chocolate salted caramel och B&J Half baked/chocolate cookie core. Dock har Alvestaglass nu kommit med en Chocolate salted caramel i större bytta. För att vara billig glass är den riktigt god![]()
Vad ska hända då??Äter apelsiner för de skulle tydligen hända något då när man sover....?![]()
@Matmissbrukaren har du en pilatesboll hemma? Om du har det så kan du sätta dig bredbent på den och rulla höfterna så kan förslossningen sätta igång, barnet kan då komma ner och trycka på livmodertappen så att förlossningen startar.
Har en kompis som gjorde det efter tips från en gammal luttrad barnmorska, det hjälpte för henne! Hon sa att det till och med kändes att barnet sjönk neråt och att det började trycka på pga det.
Bli inte förvånad om det släpper lagom till han står i farstunNej, ingen pilatesboll men ungarna har en stor boll som har långa öron som man studsar fram på, kanske den kan funka
Får testa imorgon efter att snickaren varit här. Innan dess får bebis inte komma
Jättebra timing när mannens vän är snickare och har lovat att hjälpa oss sätta upp nya ytterdörren vi köpt och ringer idag och säger att han kan imorgon. Det är lite av en once in a lifetime att han är ledig imorgon och kan hjälpa till eftersom han jobbar så mycket så det blir till att knipa till lunch imorgon![]()
Nu får jag lite lust att se alla!!Okey nu har jag sett klart gossip girl, följde det slaviskt första säsongerna å sen dog det som ut genom att jag jobbade skift...
Jag behöver något lugnande efter slutet![]()