Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen . Med ibs är man välbekant med det..
Var det någon som sa IBS? Jag lider med den som har det, har det själv...
push.gif

@Matmissbrukaren har du en pilatesboll hemma? Om du har det så kan du sätta dig bredbent på den och rulla höfterna så kan förslossningen sätta igång, barnet kan då komma ner och trycka på livmodertappen så att förlossningen startar.

Har en kompis som gjorde det efter tips från en gammal luttrad barnmorska, det hjälpte för henne! Hon sa att det till och med kändes att barnet sjönk neråt och att det började trycka på pga det.

Nej, ingen pilatesboll men ungarna har en stor boll som har långa öron som man studsar fram på, kanske den kan funka :D

Får testa imorgon efter att snickaren varit här. Innan dess får bebis inte komma :p

Jättebra timing när mannens vän är snickare och har lovat att hjälpa oss sätta upp nya ytterdörren vi köpt och ringer idag och säger att han kan imorgon. Det är lite av en once in a lifetime att han är ledig imorgon och kan hjälpa till eftersom han jobbar så mycket så det blir till att knipa till lunch imorgon :p

Nej, ingen pilatesboll men ungarna har en stor boll som har långa öron som man studsar fram på, kanske den kan funka :D

Får testa imorgon efter att snickaren varit här. Innan dess får bebis inte komma :p

Jättebra timing när mannens vän är snickare och har lovat att hjälpa oss sätta upp nya ytterdörren vi köpt och ringer idag och säger att han kan imorgon. Det är lite av en once in a lifetime att han är ledig imorgon och kan hjälpa till eftersom han jobbar så mycket så det blir till att knipa till lunch imorgon :p
Bli inte förvånad om det släpper lagom till han står i farstun ;) en kompis försökte också hålla igång när hon gick över tiden, höll ridlektioner, körde fyrhjuling osv. Inte förrän hon bestämde sig för att rensa garderoben och hade tömt hela på golvet typ bestämde sig bebis för att det var dags att komma ut :p

Okey nu har jag sett klart gossip girl, följde det slaviskt första säsongerna å sen dog det som ut genom att jag jobbade skift...

Jag behöver något lugnande efter slutet :o:love:

Okey nu har jag sett klart gossip girl, följde det slaviskt första säsongerna å sen dog det som ut genom att jag jobbade skift...

Jag behöver något lugnande efter slutet :o:love:
Nu får jag lite lust att se alla!! :nailbiting: Jag följde också de första säsongerna åtminstone de två första kanske tre men jag såg inte klart alla säsonger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 545
· Visningar
55 134
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 658