Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bli inte förvånad om det släpper lagom till han står i farstun ;) en kompis försökte också hålla igång när hon gick över tiden, höll ridlektioner, körde fyrhjuling osv. Inte förrän hon bestämde sig för att rensa garderoben och hade tömt hela på golvet typ bestämde sig bebis för att det var dags att komma ut :p

Åh, men det gör inget, så länge dörren hinner komma upp innan det kör igång rejält :p
Än är det lugnt iaf :up:

Annars har jag tösens orkester på eftermiddagen. Där är det ju absolut läge för vattnet att gå :laugh:

Nej, nu väntar sängen :love:

Slösar tid på social media!! Jag har en kompis som lagt ned alla sina konton och det är lite frestande att göra likadant men inte tillräckligt frestande tydligen :meh:

Åh jag känner lite samma. Vad skönt det vore att inte lägga tid på Facebook, instagram, buke osv. Men samtidigt är det ju rätt kul :cautious: Vilka problem.

Vad ska hända då??
Frågade kollegan som sagt det och man kunde då få konstigare drömmar än vanligt, dock händer det inte alla.
Vet inte om jag drömde konstigt i natt, kommer bara ihåg en när jag var ute och körde bil på vintern och en annan bil får sladd och sladdar och hit och dit innan den till slut kör av vägen och rullar ner i diket, så vi får stanna och hjälpa föraren.

Då är vi tre med IBS :crazy:

Ibland får jag så ont av det att jag börjar svettas, må illa och blir yr och letar efter en toalett i vild panik :mad:
Hade gärna sluppit det, tack och lov händer inte "attackerna" så ofta nu för tiden, men det var hemskt när de kom ofta.
Värsta tyckte jag det var när man hade mensvärk och man inte kunde avgöra om det var mensvärk eller akut springa till toan. Jag får kramper i tarmarna, har suttit och våndas några gånger på toan och bara velat dö pga smärtorna, allt för att slippa ha ont. Yrsel har jag tack och lov sluppit, men jag har hört att IBS ter sig olika för olika personer och det finns inga botemedel för det då de inte vet vad som triggar det, har jag för mig de sa när jag fick reda på att jag hade det.

Börjar fundera på att ge upp Buke, det blir bara fel hela tiden... vet inte om jag orkar mer. Menar väl, men det blir fel, troligen för att folk hakar upp sig på små detaljer och inte ser helheten och att jag skriver "konstigt" mot vad de är vana vid... jag orkar inte med alla som tillråge på allt läser mellan raderna och tolkar in saker jag inte ens skrivit och sen då när man ska försöka förklara blir det bara värre och de vänder och vrider på det så de får det till det som dom anser.... nä funderar skarpt på en bukepaus, eller om jag bara ska hålla mig bakom kulisserna och inte skriva någoting någonsin igen, så det inte blir några fel igen... :/

Nu läser jag inte mycket på buke längre, är i stort sett bara i den här tråden så vet inte alls vad det rör sig om @RedHyuuga men försök att inte ta åt dig personligen.

Även om det är lättare sagt än gjort. Jag försöker ha som regel att jag inte skriver mer i trådar när jag känner att jag blir personligt upprörd om man säger. Det finns ju som tur är ingen lag som säger att man måste svara på saker på forum :)

Nu läser jag inte mycket på buke längre, är i stort sett bara i den här tråden så vet inte alls vad det rör sig om @RedHyuuga men försök att inte ta åt dig personligen.

Även om det är lättare sagt än gjort. Jag försöker ha som regel att jag inte skriver mer i trådar när jag känner att jag blir personligt upprörd om man säger. Det finns ju som tur är ingen lag som säger att man måste svara på saker på forum :)
Tycker det är så svårt, tydligen så uppfattar man ord väldigt olika, för mig kanske inte just det ordet jag använde är så allvarligt, men för någon annan går världen under.

Jag har börjat undvika politiska trådar, för att jag märkt det blivit missförstånd så det stått härliga till trots att jag kanske egentligen hållt med dom andra, men de trott att jag varit emot.
Försöker väl numera bara hålla mig till vissa trådar, får väl se hur det går.

Förvisso är inte det här fenomenet unikt för buke utan överallt på hela internet. Svårt detta ja. :/

Slösar tid på social media!! Jag har en kompis som lagt ned alla sina konton och det är lite frestande att göra likadant men inte tillräckligt frestande tydligen :meh:
Tänk va mycket tid man skulle få över om man gjorde det egentligen, kanske är en frihet. Ibland har jag funderat i samma banor faktiskt, som din kompis, men likt dig inte kommit lika långt.

Nä fy! :mad:
Först har jag en kollega som berättar att han ska äta pannkakor och nu du, fy va avis jag blir, vill också ha :arghh:, men orkar inte göra.... jäkla :turd:.
Hoppas de var goda i alla fall. :up:
Haha tredje dagen jag äter det, 1 middag och 2 luncher. Äsch så jobbigt är det inte att göra! Räcker ju till fler måltider oftast ju dessutom :) och jo dom var goda ;)

Haha tredje dagen jag äter det, 1 middag och 2 luncher. Äsch så jobbigt är det inte att göra! Räcker ju till fler måltider oftast ju dessutom :) och jo dom var goda ;)
Jo, men jag är lat, alltså är det för mig jobbigt att göra. Vill ju att de ska va färdigt på 2 min, men det tar ju ett tag att göra smeten, sen steka dom och dessutom få till dom bra. Så nja, inte idag. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 630
· Visningar
58 400
Senast: Mineur
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 354
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 691