TheRedLightning
Trådstartare
Va nu?Känner mig urdålig på jobbet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va nu?Känner mig urdålig på jobbet![]()
Varför?Känner mig urdålig på jobbet![]()
Tråkigt att sova? Det är det roligaste som finns, lägga sig ner och fantisera sig bort i drömmarnas värld.Sonen förklarar att han inte alls är trött och gäspar stort
Han har förstått att det är tråkigt och sova
Ja han är tokig! Jag saknar mer tiden så han sov middag än vad han görTråkigt att sova? Det är det roligaste som finns, lägga sig ner och fantisera sig bort i drömmarnas värld.![]()
Är det inte så att små barn sover typ nästan hela tiden, när de blir lite äldre vill de inte sova, sen blir de tonåringar och sover nästan hela tiden igen eller?Ja han är tokig! Jag saknar mer tiden så han sov middag än vad han gör
Inte riktigt lika spännande när man drömmer om zombiesTråkigt att sova? Det är det roligaste som finns, lägga sig ner och fantisera sig bort i drömmarnas värld.![]()
Va nu?![]()
Räknas väl fortfarande som ny på jobbet och klarar inte riktigt att ha koll på allt samtidigt. Sen att man har lätt att känna sig dålig gör ju inte saken bättreVarför?![]()
Inte riktigt lika spännande när man drömmer om zombiesInatt var det bara sånna drömmar, och bland annat så strypte jag vanligt folk med nån typ av lina, för dom var med i en sekt som ville att zombies skulle ta över världen typ.
Och så snodde jag en kranbil, som blev en kraschad helikopter, som jag och mitt sällskap kastade ut två små barn ur och snodde den, för att komma undan
min hjärna är helt fucked up just nu känns det som
![]()
Vad jag vet får man inte använda kedjor vid ett visst väglagVarför skulle de inte få använda kedjor?![]()
Nämen hörre du du, nu tar vi och rycker upp oss. Ingen som är ny på ett arbete kan allt från början. Jag var långt ifrån den jag är idag när jag började på mitt nuvarande jobb. Visst jag kände mig världssämst osv, men jag peppade mig själv med hjälp beröm jag hört på jobbet och började intala mig "att jag kan faktiskt" och hade jag inte gjort det så hade jag inte vågat köra lastbil med släp till Göteborg och sova första natten i lastbilen två år senare.Räknas väl fortfarande som ny på jobbet och klarar inte riktigt att ha koll på allt samtidigt. Sen att man har lätt att känna sig dålig gör ju inte saken bättre
Men om det är barmark kör de inte fast såvida de inte har extremt dåliga däck ju.Vad jag vet får man inte använda kedjor vid ett visst väglag
Speciellt barmark.
Jag vill också ha lite udda drömmar igen, hara bara haft konstigt typ verkligehtsdrömmar, synd bara att man inte kommer ihåg alla drömmar man drömmer.Inte riktigt lika spännande när man drömmer om zombiesInatt var det bara sånna drömmar, och bland annat så strypte jag vanligt folk med nån typ av lina, för dom var med i en sekt som ville att zombies skulle ta över världen typ.
Och så snodde jag en kranbil, som blev en kraschad helikopter, som jag och mitt sällskap kastade ut två små barn ur och snodde den, för att komma undan
min hjärna är helt fucked up just nu känns det som
![]()
Men hur kommer det sig då att man ser fulllastade ekipage formligen "glida" i diket pga av halkan då? Enligt dig så skulle de ha bättre fäste för att de är tunga och inte glida av vägen, men de gör de ju ändå.
Det är ju det jag försökt säga hela tiden, men det är ingen som lyssnar/läser.Dom har väl helt enkelt inte anpassat farten efter väglaget. Då åker man i diket oavsett däck på fordonet!