Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade för en stund sen, på bf+4 och inser att det dära sexet igår kväll inte har hjälpt ett skit, men det var iaf skönt så länge vi höll på så till någon nytta var det väl ;) :p

Ligga och dra mig en stund innan det blir dags för frukost :d

Lika jobbigt som för min lillebrors flickvän? ;) Lulefan och hela min familj hejar på Skellefteå, hon blev medtvingad på match för nån helg sen :D

Nu blev det att fortsätta mitt Gossip Girl maraton! Serien hade klart kunnat vara några säsonger kortare, blir inte riktigt lika spännande längre då alla har legat med varann i typ tre omgångar!
Min sambo är tur nog helt ointresserad av sport

Vaknade för en stund sen, på bf+4 och inser att det dära sexet igår kväll inte har hjälpt ett skit, men det var iaf skönt så länge vi höll på så till någon nytta var det väl ;) :p

Ligga och dra mig en stund innan det blir dags för frukost :d
Det är ju nåt ämne i sperman som retar livmodertappen så att den öppnas så egentligen är själva sexet ganska onödigt, det är sperman man vill åt :o :D

Men jag förstår din väntan, ut med dig nu ungkotte! Vi vill ju se vad du är förenna typ! :love:

• Gilla
Reactions: MM
Det är ju nåt ämne i sperman som retar livmodertappen så att den öppnas så egentligen är själva sexet ganska onödigt, det är sperman man vill åt :o :D

Men jag förstår din väntan, ut med dig nu ungkotte! Vi vill ju se vad du är förenna typ! :love:

Jag tänkte mer att lite hårdare stötar får ut resten av slemproppen som börjat lossna :o
Å när den väl lossnat helt smygit in i grannens trädgård och lånat deras studsmatta och hoppat tills vattnet går :D

Men jag tror plan B är bättre, att lata mig på soffan tills det är dags :p

Jag gjorde ändå ett tappert försök igår och följde med tösen på hennes fiollektion. Tänkte att där bara måste ju värkarna börja bara för att det skulle vara väldigt olägligt men nej då :meh:
Ungen kanske hellre vill göra storentré imorgon då hon har orkester med tusen människor så jag går väl dit med :p

Jag tänkte ju att datumet var fint att födas på - 151111 :idea: :D

Helt svettig efter 18 minuter på crosstrainer. Tog mej ner till gymmet så känner mig duktig :p börjat få problem med knät igen som jag skadade rejält förra hösten tror jag det va, när jag ramlade av hästen. Tog många månader innan det blev bra, nu har jag väl slarvat för mycket med träningen så har dessutom gått upp 2 3 kg vilket inte gör det hela bättre :meh:

Sitter hos läkaren som redan är försenad till min tid kl 9.
Blir det för tight med tid måste jag överge väntrummet till förmån för mitt arbete.
Är bara så nyfiken på provsvar och röntgenbilder.

Vaknat och tror äntligen stressreaktionen följt av migränen släppt efter 1,5 dygn. Lite lagom mör i kroppen och fasligt ont i ryggen men just för tillfället ingen huvudvärk! :up:

Nu ska jag försöka andas och strukturera upp.

Jag klarar inte av det, känns obekvämt numera.

Tidigare gjorde jag det men jag sover i vardagsrummet och har gjort det i 1 år nu och vill inte att tonårssonen ska behöva se sin mamma naken när hon sover :angel:

Han ser min säng från hallen och köket så det är inte direkt privat...
Nej herregud - han kan ju få men för livet :nailbiting:
Bra att du tänker på pojkstackarn :p:D

Här är BARNET skjutsat till skolan, frukosten inmundigad - så jag får väl ta tag i mig själv och börja städa...:meh: när det blir varmt nog ute så ska jag bära fram lite mer ytterpanel och grundmåla... men först kolla en stund här - kanske hämta en kopp kaffe :idea:

Ny dag, nya problem :meh: Får jag ordning på den här dagen köper jag mig en stor godispåse på vägen från jobbet och tar dagens hundpromenad hem till morsan. Då kan jag sitta i hennes soffa med en miljard filtar och glo på tv tills ögonen trillar ur skallen på mig. Det känns lockande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 470
· Visningar
52 908
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632