Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 184915
Sugen på att klippa lugg! Obs det kommer ske hemma i badrummet med en kökssax innan lördag isf. Vilka röstar för?
Vilken mardröm!![]()
När jag tog det här jobbet var det främst för att dagarna var sex timmar.
Framför allt tycker jag hemskt synd om Kim dock.
Ja! Lugg är så snyggt!Visa bifogad fil 184915
Sugen på att klippa lugg! Obs det kommer ske hemma i badrummet med en kökssax innan lördag isf. Vilka röstar för?
Jag gillar också lugg egentligen! Hade typ alltid lugg fram tills för kanske 5-10 år sen. Då fick jag för mig att jag har för kort pannaJa! Lugg är så snyggt!
. PRE killarna ska bli kollade till vintern igen då det fanns lite foderinpackningar och nya stoet fick mer än godkänt Det var en råtta…. Stanken i rummet var som … rutten surströmming!Katten kom inrusande med en mus eller ung råtta häromdagen. Den försvann spårlöst i vardagsrummet. Redan idag känner vi lukten av ruttnande dött djur, omisskännligt. Så ... jag behöver antagligen ta ner hela bokhyllan (den har gömt sig bakom den, lukten leder dit...) vilket innebär att ta ner typ 500 böcker från hyllorna för att kunna dra ut bokhyllan..... Tack Kalle katt....
Jaa, klipp!! Men, som @Nepenthe sa: klipp alldeles för lång! Luggen drar ihop sig sen och plötsligt sitter du där med Pugh-lugg….. (Uttryck från Pugh Rogefeldts tid…!)Visa bifogad fil 184915