Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att få paketet med utemöblerna till uteplatsen var nästan lika dåligt som att köra hem det :rofl:

Min mor och jag kom överens om att jag hade mest att förlora om någon skulle förlora körkortet på att köra hem bilen med bakluckan lite öppen. Så hon fick äran att köra föööörsiktigt :rofl:

Väl hemma så fick jag dock ta pirran och ställa paketet på högände på den. Körde den hukandes framför mig på gräs med paketet typ vilandes på huvudet och fyfan, när det var bara ett par meter kvar så svor jag :rofl:

Nu är jag utsvulten! 😅

Att få paketet med utemöblerna till uteplatsen var nästan lika dåligt som att köra hem det :rofl:

Min mor och jag kom överens om att jag hade mest att förlora om någon skulle förlora körkortet på att köra hem bilen med bakluckan lite öppen. Så hon fick äran att köra föööörsiktigt :rofl:

Väl hemma så fick jag dock ta pirran och ställa paketet på högände på den. Körde den hukandes framför mig på gräs med paketet typ vilandes på huvudet och fyfan, när det var bara ett par meter kvar så svor jag :rofl:

Nu är jag utsvulten! 😅
Men nu är dom där dom ska, bra jobbat 💪

Ligger i soffan och slappar medan sambon lagar mat :D Hunden var med till stallet så vi gick en runda efter att hästen fått sitt, sen blev det vägen förbi skjutbanan och vänja in skott lite smått :)

Kiropraktor idag. Hon gick igenom kroppen och använde framförallt fascia-behandling och fixade mina fötter och händer. Vi testade dry needles också men herregud vilken smärta. Så extremt spända musklerna är och allt annat också.
Kroppen är ännu i överaktivt nervsystem så hon hoppades verkligen jag får även mental hjälp snart.
Hann inte ringa ny vårdcentral idag.

Åkt folkabuss, tittat på trädgård och promenerat.
Nu blir det te, choklad och Trädgårdstider.

Ska dra ner på vinet ett tag…. Men efter att ha skurat rutten råtta kände jag mig förtjänt av ett glas rosé i uterummet. Med en champagnekula i! Såå gott!!
IMG_5299.webp

Trött och ledsen idag. För många måsten och för lite ork. Vill helst gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Jag fattar inte, jag sover som en kratta och vaknar flera gånger under natten så är dödstrött.

Just ikväll tänker jag vara bitter över många saker.

Kiropraktor idag. Hon gick igenom kroppen och använde framförallt fascia-behandling och fixade mina fötter och händer. Vi testade dry needles också men herregud vilken smärta. Så extremt spända musklerna är och allt annat också.
Kroppen är ännu i överaktivt nervsystem så hon hoppades verkligen jag får även mental hjälp snart.
Hann inte ringa ny vårdcentral idag.
Dry needling har räddat mig så många gånger! Är absolut värt smärtan ;)
Första gången jag fick det sa jag aldrig mer! Min kiropraktor sa du kommer be mig göra det igen :sneaky:
Efter två veckor var jag tillbaka med orden snälla gör det igen! :angel: :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat