Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tetris?Har fyllt bokhyllan igen med alla +500 böckerna, sedan jag tagit bort den ruttnande råttan. Men - nu finns där typ 750 böcker och de FÅR INTE PLATS!! Hur gick detta till?!?!!
Förmodligen…..Tetris?
Marmeladgodis är jättegottHaha, jo men det var väl mest en kul grej!
Min mamma älskade marmeladgodis så jag köpte dem lite med henne i åtanke.
Är det thecalmcatwhisperer? Han är underbar!!!!Väntar på att middagen ska bli klar. Ska äta pizza och titta på ett youtubeklipp från en av mina favoriter. Han lägger upp otroligt trevliga videos med sina katter, både underhållande, pedagogiska och lättsamma. Allt i ett. Och katterna är såklart jättesöta. Såg att han lagt upp ett nytt klipp nu, så det blir perfekt.
Nä, men det låter som någon jag ska kolla inÄr det thecalmcatwhisperer? Han är underbar!!!!
Ja jag är säker på att det är bra! Men jag förstod att smärtan var så extrem eftersom min kropp är ännu i nåt adrenalin-stadie o allt är superspänt efter olyckan. Jag kan tydligen inte ens lyfta mitt ben från liggande position när hon ber mig att ”trycka uppåt” nu efter 2.5 v efter olyckan.Dry needling har räddat mig så många gånger! Är absolut värt smärtan
Första gången jag fick det sa jag aldrig mer! Min kiropraktor sa du kommer be mig göra det igen
Efter två veckor var jag tillbaka med orden snälla gör det igen!![]()
![]()

Önskar dig den andra varianten, Den där man vaknar lycklig utan att ha en aning om varför. Sällsynt men trevlig.Sovit bra men vaknade av världens stress-/mardröm. Sådär så att det är svårt att skaka av sig känslan.
Det var inte jag!Åkte i hissen på jobbet med en kvinna som jag kunde svära på var en bukare![]()
Då tar jag bort dig från listan över möjliga bukareDet var inte jag!![]()