Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att middagen ska bli klar. Ska äta pizza och titta på ett youtubeklipp från en av mina favoriter. Han lägger upp otroligt trevliga videos med sina katter, både underhållande, pedagogiska och lättsamma. Allt i ett. Och katterna är såklart jättesöta. Såg att han lagt upp ett nytt klipp nu, så det blir perfekt.

Väntar på att middagen ska bli klar. Ska äta pizza och titta på ett youtubeklipp från en av mina favoriter. Han lägger upp otroligt trevliga videos med sina katter, både underhållande, pedagogiska och lättsamma. Allt i ett. Och katterna är såklart jättesöta. Såg att han lagt upp ett nytt klipp nu, så det blir perfekt.
Är det thecalmcatwhisperer? Han är underbar!!!!

Dry needling har räddat mig så många gånger! Är absolut värt smärtan ;)
Första gången jag fick det sa jag aldrig mer! Min kiropraktor sa du kommer be mig göra det igen :sneaky:
Efter två veckor var jag tillbaka med orden snälla gör det igen! :angel: :laugh:
Ja jag är säker på att det är bra! Men jag förstod att smärtan var så extrem eftersom min kropp är ännu i nåt adrenalin-stadie o allt är superspänt efter olyckan. Jag kan tydligen inte ens lyfta mitt ben från liggande position när hon ber mig att ”trycka uppåt” nu efter 2.5 v efter olyckan.

Hon körde vid axlarna bara nån sekund och då började det svettas så nåt hände ju. Men vi ska nog på det igen på torsdag.

Dags att borsta tänderna och sen lägga mig.
Imorgon ska jag till stallet på morgonen innan jag ska duscha och köra till Malmö. Ska fixa naglarna och sen köpa presenter till mamma och pappa.
Avslutar sedan med några timmar på extrajobbet.

När jag var ute och sprang så var det minusgrader, inte ok!
Nu sitter jag frusen under filten och dricker kaffe.
Jobb 8-16 och sen ska vi fira pappa som fyller år.
IMG_9938.webp

Tänkte ju sluta fodra i ena lösdriften men så stod grabbarna så snällt och väntade när jag gick ut för att fodra dom andra att dom fick varsitt kg. Så nu sitter jag med min kopp kaffe och tittar på dom där dom står och mumsar:love: Haft minusgrader i natt igen...frost överallt... Södra sverige lixom.....:rolleyes:
Vaknade med huvudvärk, värkade bihålor och en rygg som sagt upp sig så väntar på att värktabletten ska börja verka så jag kan börja dagen.

Startat igång allt är hemma. Tänkte dra till gymmet vid 5 men vaknade och bara Nä jag försöker sova lite till så det gjorde jag. Somnade om och gick inte upp förens halv 7 :banana:

Idag blir det hemmajobb. Byggmöte vid 10 sen möte gällande dörrar/fönster

Arkitekten var ute igår och sätter sig och ritar in vvs samt ventilation (självdrag)

Ja jösses nu är det verkligen igång.

Vid 10 ska jag försöka ställa ut mina blommor i köket så det går att vara där

Kommer bli en sån där dag med smärta tydligen....:down:

Ringt och därefter mailat slu hudavdelning om katten nu. Förhoppningsvis kan dom komma med några kloka råd och har mer erfarenhet av Solensia reaktioner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Helt knäckt
  • Svensk politik 9
  • Autistic meltdown

Barn

Hund

Katt, Andra Djur