Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle säga att de flesta (där jag jobbade) ringde på det telefonnummer som stod som patientuppgifter i journalsystemet. Kanske att man började gräva i 1177 om man inte fått svar men annars inte. Olika ställen är olika bra på att nyttja 1177 känns det somVet nån om vårdcentralen ringer på det numret man har på 1177 eller om de skulle ha annat nummer på VC så ringer de på det?
Kuratorn påstår att hon ringt 3 gånger utan svar, jag har inte fått något samtal. Jag har mitt nummer på 1177 men det kan vara så att jag har ett gammalt nummer på vårdcentralen när jag listade mig där för hundra år sen.
Tack, då kanske jag behöver ringa vårdcentralen imorgon o kolla mitt nummer. Eller hur jag nu kan göra det.Jag skulle säga att de flesta (där jag jobbade) ringde på det telefonnummer som stod som patientuppgifter i journalsystemet. Kanske att man började gräva i 1177 om man inte fått svar men annars inte. Olika ställen är olika bra på att nyttja 1177 känns det som
Du menar alltså lådan som du stoppar maten i? Har du ingen annan tom burk, t.ex. från sorbet? Beroende på vad det är för mat kanske en plastpåse funkarHittar inte min matlådaJag har bara en så det blir nog ingen lunch imorgon.
Du menar alltså lådan som du stoppar maten i? Har du ingen annan tom burk, t.ex. från sorbet? Beroende på vad det är för mat kanske en plastpåse funkar?
Jag är likadan! Och jobbar också inom vården… undrar om man blir sån bara för detJag ska till neurologen i morgon för första gången. Jag är bra på mitt jobb i vården, kass som patient och jag vet om det. Väldigt blandade känslor inför morgondagen. Därför sitter jag och gör det man absolut inte ska göra... googlar på neurologiska sjukdomar...Blir jag lugnare av det...nej... fortsätter jag... japp...![]()