Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ganska varmt inne
De skulle stänga av värmen men inte gjort det än
De värmer ju affären med så kanske kyligt där
Idag har det regnat
Behövligt även om det är hyfsat blött än
Snön har ju nyss smält

Vet nån om vårdcentralen ringer på det numret man har på 1177 eller om de skulle ha annat nummer på VC så ringer de på det?
Kuratorn påstår att hon ringt 3 gånger utan svar, jag har inte fått något samtal. Jag har mitt nummer på 1177 men det kan vara så att jag har ett gammalt nummer på vårdcentralen när jag listade mig där för hundra år sen.

Vet nån om vårdcentralen ringer på det numret man har på 1177 eller om de skulle ha annat nummer på VC så ringer de på det?
Kuratorn påstår att hon ringt 3 gånger utan svar, jag har inte fått något samtal. Jag har mitt nummer på 1177 men det kan vara så att jag har ett gammalt nummer på vårdcentralen när jag listade mig där för hundra år sen.
Jag skulle säga att de flesta (där jag jobbade) ringde på det telefonnummer som stod som patientuppgifter i journalsystemet. Kanske att man började gräva i 1177 om man inte fått svar men annars inte. Olika ställen är olika bra på att nyttja 1177 känns det som

Jag skulle säga att de flesta (där jag jobbade) ringde på det telefonnummer som stod som patientuppgifter i journalsystemet. Kanske att man började gräva i 1177 om man inte fått svar men annars inte. Olika ställen är olika bra på att nyttja 1177 känns det som
Tack, då kanske jag behöver ringa vårdcentralen imorgon o kolla mitt nummer. Eller hur jag nu kan göra det.

Jag ska till neurologen i morgon för första gången. Jag är bra på mitt jobb i vården, kass som patient och jag vet om det. Väldigt blandade känslor inför morgondagen. Därför sitter jag och gör det man absolut inte ska göra... googlar på neurologiska sjukdomar...Blir jag lugnare av det...nej... fortsätter jag... japp...:cautious:

Jag ska till neurologen i morgon för första gången. Jag är bra på mitt jobb i vården, kass som patient och jag vet om det. Väldigt blandade känslor inför morgondagen. Därför sitter jag och gör det man absolut inte ska göra... googlar på neurologiska sjukdomar...Blir jag lugnare av det...nej... fortsätter jag... japp...:cautious:
Jag är likadan! Och jobbar också inom vården… undrar om man blir sån bara för det 🙈

Idag ska jag verkligen gå och lägga mig tidigt. Det har gungat en hel del och jag har snubblat runt. Inget melatonin och alimazine. Bara jag och sängen. Jag sov rejält i natt, 10 timmar+ Problemet om jag går och lägger mig för tidigt är att jag kommer vakna mitt i natten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat