Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helgen har varit helt full med aktiviteter. Vi har haft arbetsdag i min scoutkår. Min rygg menar att jag har lagt ca 100 timmar på trädgårdsarbete men det kan vara lite mindre. Hur som så är det ju fantastiskt roligt att få röja runt med motorsåg och röjsåg. Fint blir det! Och så har jag äntligen fått skjuta in mitt nya mörkersikte.

Äter frukost nu
Ska till vc i em. 2 besök
Först till sjukgymnasten och sedan Sköterskan för att ha en 24timmars blodtrycks mätning

• Gilla
Reactions: Sel
Seeeg efter gårdagen och inte minst den inte bästa sömnen men inatt sov jag gott och länge så fick bli en brunch och massa frukt 😍 🍉🍇🍌🍍. Nu är det dags för ett fitnesspass, det håller i sig efter coachningen ☺️.

Är lite nära tårarna nu, jag har varit så extremt motarbetad av vc med hjälp men har nu träffat världens gulligaste Neurolog och jag ska få hjälp och förhoppningsvis kommer mitt liv bli mycket bättre framöver.
Plötsligt fick jag lite hopp 🥹

Sorterar och märker upp saker på jobbet. Här är min konstigaste lapp... :D
20260511_115406.webp

Är lite sur på mig själv. Försöker göra mig av med otyget att tugga på insidan av kinderna tills de blöder, och jag har lyckats rätt bra de senaste 2 månaderna. Vid flera tillfällen har jag haft en rätt så slät kind! Ovant men skönt.
I går, av någon anledning, var det helt omöjligt att sluta så nu sitter jag här och har ont och massa flikar som min hjärna bara vill bita på hela tiden.

Nåja, kan väl inte förvänta mig att lösa en typ... 18 årig vana på 2 månader. Men ändå dumt.

Vaknade tog sovmorgon, ringde lantbrukstjänst, bokade hovslager åkte till jobbet chauffören ringde och vi bokade tid. In på jobbet förklara lget och hem.

Nu vandrar jag mest runt.

Imorgon åker ponnyn uppåt så idag packar jag ihop hans grejer.

Känns som om man går runt i ett vakuum. Gråter om vartannat och kan inte fokusera alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat