Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl inte länge kvar innan du kan säga hej då till din nuvarande hyresvärd?Ännu en dag med soffläge. Less.
Ute regnar det, vilket både är skönt eftersom det behövs regn, men också ger stress då det innebär att gräsmattan kommer växa = hyresvärden kommer gnälla.
Ska hasa mig ut i köket och koka en kopp te till, sen åter till soffan och nån serie.

Nej avtalet är uppsagt och 3 juni får jag nycklarna. Så typ när som helst efter det är jag fri!Men det är väl inte länge kvar innan du kan säga hej då till din nuvarande hyresvärd?![]()
Fast detta är ju inte från gödselbrunnar.Nej det måste vara ordentligt färdigrötat och får bara spridas på vall. Numera får inte en bonde tömma grannens brunnar vilket var vanligt tidigare och sprida på sin egen eller grannens vall, bonden får enbart tömma egen brunn och det ska spridas på träda på egen mark.
Den moderna generationen som tror att allt tillverkas i fabriker kanske och missat biologilektionerna i skolan, odla och väder är i allra högsta grad biologi.
Jag förstod det och det jag skrev är det som gäller när det gäller slam från avloppsbrunnar, gäller det rötslam från reningsverk gäller samma sak, får endast spridas på vall och träda, aldrig i annan gröda som ska direktkonsumeras av människor.Fast detta är ju inte från gödselbrunnar.
Det är slam från reningsverk. Det som hämtas från folks avloppsbrunnar.
Men nu är det väl inte så länge till i det hyrda huset? Sedan kan du låta gräsmattan växa hur mycket du vill...Ännu en dag med soffläge. Less.
Ute regnar det, vilket både är skönt eftersom det behövs regn, men också ger stress då det innebär att gräsmattan kommer växa = hyresvärden kommer gnälla.
Ska hasa mig ut i köket och koka en kopp te till, sen åter till soffan och nån serie.
Oj, vilket icke-stöd. Tur att du har lite stöd från arbetsgivaren i alla fall.Vilken usel kurator jag har pratat med. ”Ja detta går väl över med tiden får vi hoppas, jag kan erbjuda en digital kbt men det går ju inte då läkaren förbjudit längre skärmtid. Jag har inga tider förrän i höst ändå och då hoppas vi ju inte att du inte behöver stöd”.
Happ.
Tur jag har företagshälsovården som chefen godkänt för 3 samtal iallafall. Vi har haft 2 samtal och med den psykologen har vi tagit fram strategier. Så nu satsar jag på det sista samtalet med henne istället och så skippar jag kuratorn.
Ja verkligen. ”Ja det låter som du fastnat men du kan ju tänka: det som har hänt har hänt, du kan inte göra nåt”.Oj, vilket icke-stöd. Tur att du har lite stöd från arbetsgivaren i alla fall.
Ja, äntligen kan jag låta en del gräs stå till insekter och få göra rabatter osv. Nuvarande hyresvärd gillar konceptet kortklippt gräsöken och grus/asfalt.Men nu är det väl inte så länge till i det hyrda huset? Sedan kan du låta gräsmattan växa hur mycket du vill...![]()