Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ove-hästen har mardrömsdag. Vid utsläpp stod två älgar på åkern bredvid. Han HATAR älgar och hade blivit mkt upprörd och drakblåst och passage—at i hagen när han såg dem. Sen REGN! 😳🤯
Han har fått i både ögat och näsan. Ni ser ju lidandet! 😩😂❤️
FE1237C7-CEB6-42AC-A0E9-9ACAE0D1FEB2.webp

Nu har jag lämnat in min c-uppsats 🥳 Den kommer behöva kompletteras men det är ett under att vi ens hade något att skicka in med en handledare som vi aldrig fick kontakt med, dåligt hälsa hos mig och familjetragedier för personen jag skrev med

Nu ska jag hem och göra ingenting en stund 😁

Och jag vill bara dränka min bil i kanalen när den gnäller om än det ena o andra
Hade back-pip på en bil. Tänkte inte så mycket på det faktiskt mer än att det pep ibland.
Skulle köra ut från Statoil eller liknande på västkusten (Varberg vill jag minnas?) en gång, började backa, tittade snabbt bakåt, och när jag reagerade på ”det piper inte” så hör jag kraschen. Back-pipen funkade inte just då, och staketet på Statoil funkade inte heller efter det…

Hade back-pip på en bil. Tänkte inte så mycket på det faktiskt mer än att det pep ibland.
Skulle köra ut från Statoil eller liknande på västkusten (Varberg vill jag minnas?) en gång, började backa, tittade snabbt bakåt, och när jag reagerade på ”det piper inte” så hör jag kraschen. Back-pipen funkade inte just då, och staketet på Statoil funkade inte heller efter det…
Backpipet är det enda som inte min ford verkstad kunde stänga av, vid något enstaka tillfälle har det varit bra att ha, tex när folk springer bakom bilen på en parkering :nailbiting:

Eller som igår då hävdade den envist att jag inte hade mobilen med mig, det hade jag, så gav mig i kast med att programera om kräket, senare visade det sig att mobilen kopplat ur blåtanden när den uppdaterade sig :rage:

Att söka jobb är som att dejta på tinder...
Hej..jag ringer från bla bla....låter bra ska vi bestämma en tid, absolut ! Funder på saken och återkom!
Jag träffas gärna då tjänsten låter intressant.
Fint jag skickar över förslag på några tider!
Samtalet avslutas.
Inga tider kommer.
Skickar ett uppmuntrande sms efter 6 timmar och undrar om hen hittat några tider än.
Sms lästes i förrgår. Hen har inte svarat på varken sms eller samtal.

Jag vill nog inte jobba där ändå när allt kommer omkring med en sån chef, men ändå :meh:

Att söka jobb är som att dejta på tinder...
Hej..jag ringer från bla bla....låter bra ska vi bestämma en tid, absolut ! Funder på saken och återkom!
Jag träffas gärna då tjänsten låter intressant.
Fint jag skickar över förslag på några tider!
Samtalet avslutas.
Inga tider kommer.
Skickar ett uppmuntrande sms efter 6 timmar och undrar om hen hittat några tider än.
Sms lästes i förrgår. Hen har inte svarat på varken sms eller samtal.

Jag vill nog inte jobba där ändå när allt kommer omkring med en sån chef, men ändå :meh:
Jag brukar likna det med känslan av att sälja sig själv....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat