Alltså i kväll så har jag skrämt slag på en yngling
När vännen och jag nyligen gick med våra hundar i skogen så upptäckte vi på ett ställe att någon idiot tömt en bil på kartonger, massor av burkar, plast och en massa annat skit samt två vägskyltar bland annat en skylt kommunen satt upp i en skog här i närheten som visar vägarna runt omkring. Det är verkligen så trist att se när folk gör så här så i kväll åkte jag dit för att plocka bort allt och åka till tippen med det i morgon bitti... men så på ena kartongen och på ena påsen från zalando så fanns både namn, adress OCH telefonnummer!

Så jag ringde upp, presenterade mig för yngligen och sa att jag hade hans grejer här hos mig. Han lät väldigt förvånad. Han hade inte beställt något...
Jag: Nä du vet jag står ute i skogen där du dumpat en massa skit just nu och som tur var fanns din faktura här med alla dina uppgifter (läste upp dom) så du har 30 minuter på dig att komma hit och ta din skit, du vet var det är annars ringer jag polisen och ger dom dina uppgifter och lägger upp i alla sociala medier.
Han kom på en kvart i sina fina dyra nya bil

han bodde tydligen i närheten så ville inte ha ut det på sociala medier så hans föräldrar skulle se...

Han fick ta med sig allt, även det lilla som inte var hans. Han fick till i morgon att lämna tillbaka skylten på rätt ställe, sa att om jag inte ser den där så lämnar jag hans uppgifter till polisen. Den kommer garanterat vara där i morgon