Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses, jag öppnade precis kattens matlåda och insåg att hon måste a missförstått mina instruktioner för han har fått TVÅ portioner varje måltid istället för en. Han borde ju ha blivit störtförälskad egentligen!
Vilken tur att jag bara var borta en dag. 😅
Jag antar att hon tyckte han fick lite jämfört med deras kattunge/ungkatt.

Skar en massa rabarber på förmiddagen, och nu kommer jag inte ifrån lukten. Duschat och bytt kläder, men känner fortfarande lukten av rabarber hela tiden.
Jag håller på att bli tokig.

Jag brukar få frågan i butiker "jobbar du här?" typ 2-3 gånger om året 😅 någon vecka sen i en matbutik, fick dåligt samvete i efterhand för att jag inte hjälte till 🤭
Ser personalen på Biltema mig brukar dom lotsa kunder med knepiga frågor till mig, det är många som fått en aha-upplevelse och en lösning av mig fast roligast var när jag skulle köpa cement på Jem&Fix och pallen stod en trappa upp i ställaget och ingen av dom som jobbade den dan kunde köra truck, jävlar vad jag rattade truck och levererade och lastade åt kunderna, när chefen fick höra det tog han reda på mitt telefonnummer utifall att och jag har blivit inringd 2 gånger, det händer bara när det är semester att det blir kris.

Sovit sådär. Drömt mycket.
Selfiekameran verkar ha gått sönder. Är så trött på krångel.
Ska ha SO och NO med mina åttor. 15:30 är det helg och 4 veckor till semestern.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka