Jag har bara goda erfarenheter av fästingmedel i tablettform, de jävlarna dör när de biter.Tyvärr fungerar det inte oavsett tydligen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara goda erfarenheter av fästingmedel i tablettform, de jävlarna dör när de biter.Tyvärr fungerar det inte oavsett tydligen...
De flesta kryper bara runt. De som sätter sig stendör inom några timmar.Funkar inte det så att fästingarna dör när de väl satt sig? Tänker att det inte hjälper mot att de kryper runt i pälsen och letar ställe ... tyvärr![]()
Jag vill att de uppfinner liknande till oss människor!Jag har bara goda erfarenheter av fästingmedel i tablettform, de jävlarna dör när de biter.![]()
Hur gick det med mackorna, fick han några?..och nu knackade vedjobbaren på igen och ville ha mackor.
Så jag försökte vänligt berätta att han iinte var gäst här utan jobbade. Frågade om om han skulle gått till chefen och bett om mat om han jobbade på t.ex. Rusta. Då skrattade han lite och sa nej.
Sa också att han inte behövde rapportera hur länge han jobbat och att jag inte behövde veta när han kommer och när han går. Timmar rapporteras till löneavdelningen =avkomman.
Försökte vara pedagogisk och vänlig. Sa att jag var chefen och avkomman var löneavdelningen.
(lite hand-å-panna-varning är det allt..)
Jag har beställt men det har inte kommit än. Just nu är ju det största problemet alla fästingar som dom drar in med pälsen som sen faller av hemma. Häromnatten hade jag 6 stycken som kröp runt i sängen. Inte konstigt jag sover dåligt på nätternaJag har bara goda erfarenheter av fästingmedel i tablettform, de jävlarna dör när de biter.![]()
Nä.Hur gick det med mackorna, fick han några?![]()
Jag kan rekommendera kortdokumentären om klarna och mirakelpillren på tv4play. Min slutsats efter att ha sett den är att klarna vet att de egentligen har ett större ansvar än de tar, gällande att kolla upp företagen de låter använda sin tjänst och därför är de extremt tillmötesgående när det strular (särskilt med kosttillskott har jag fått veta efter att min stackars mor blivit kosttillskottsscammad x flera av företag som använder klarna. Klarna har makulerat alla fakturor). Det är självklart ändå jätteskönt när de tar sitt ansvar och styr upp gentemot en hutlös säljare!Pratat med en otroligt trevlig kille vid namn Vincent på klarna! Han är min stjärna i dag!
Köpt och ätit tårta och nu väntar jag på att grillen ska blir klar.
TackGrattis på dagen @EmmaW !![]()
Jo jag har sett den och hade väl inte så stora förhoppningar just därför, konsumentombudsmannen jag pratade med härom dagen var väl inte så positiv till att klarna ska ta något ansvar heller men det visade sig att företaget gjort en rejäl tabbe som bett mig öppna upp den pausade betalning och det får dom absolut inte göra enligt Klarna som nu tar tag i ärendet och anmäler företaget vidare. Det kommer ta lite tid men jag tror dom kommer lösa det åt mig inom några veckor. Det bästa av allt är att jag inte behöver försöka prata med företaget mer alls nu. Jag har på en vecka fått nästan 60 mail från dom och bara på en dag fick jag 24 stycken. så nu kan jag bara ignorera dom tillsvidare.Jag kan rekommendera kortdokumentären om klarna och mirakelpillren på tv4play. Min slutsats efter att ha sett den är att klarna vet att de egentligen har ett större ansvar än de tar, gällande att kolla upp företagen de låter använda sin tjänst och därför är de extremt tillmötesgående när det strular (särskilt med kosttillskott har jag fått veta efter att min stackars mor blivit kosttillskottsscammad x flera av företag som använder klarna. Klarna har makulerat alla fakturor). Det är självklart ändå jätteskönt när de tar sitt ansvar och styr upp gentemot en hutlös säljare!
TackGrattis på din dag!![]()