Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättebra!Vi kommer förresten att ha den första prideparaden någonsin i the Scottish Borders i år. Om jag inte är hemma i Sverige då tänker jag gå. Det är ett stort steg, när jag flyttade hit vågade jag inte ha en regnbågsflagga i trädgården men nu finns den där året runt.
Jag har aldrig deltagit i paraden heller, men om jag hade bott kvar hemma i norr hade jag absolut gjort det. Jag har en del "Skellefteå-pride-merch" från föräldrarna (mamma har kollJättebra!
Jag brukar inte gä i paraden, blir lite nojig med så mycket folk. Men tänkte försöka gå i år när jag bor här uppe. Känns viktigare här än i gbgay.![]()
Jag har gått ett par gånger I Göteborg på den tiden jag inte hade några problem med folk. Och visst var det roligt, men ja..Jag har aldrig deltagit i paraden heller, men om jag hade bott kvar hemma i norr hade jag absolut gjort det. Jag har en del "Skellefteå-pride-merch" från föräldrarna (mamma har koll) och här i The Borders känns det jätteviktigt.
Edinburgh klarar sig utan mig liksom, Galashiels not so much.
Vet inte om det var platsen (Gröna Lund) men The Offspring är en av få konserten där jag inte tyckte det var så bra som jag tänkt mig.Googlade och upptäckte att The Offspring ska spela på Sweden Rock i år men jag har noll lust att åka till Sölvesborg under typ den värsta tiden för bara en rockgrupp![]()
Vi säger så, så slipper jag fundera något mera på detVet inte om det var platsen (Gröna Lund) men The Offspring är en av få konserten där jag inte tyckte det var så bra som jag tänkt mig.
Tyst på digÅååh men Offspring på Grönan var ju JETEBRA!
Och nu surar jag igen över att jag sedan missade dem på Hovet oktober 2025![]()