parellikusken
Trådstartare
Varit ute i solen en hel del idag och glömde såklart solkräm. Men har inte bränt mig utan syns bara lite att jag varit i solen. Men ändå onödigt att vara ute utan solskyddsfaktor nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kom äntligen fram igen här efter att ha varit borta i några timmarTjohoooooo! Solen gick i moln.
Älskar liljor!!Jag köpte en bukett liljor på "kort datum" för två dagar sedan och en av dem har slagit ut idag. Alltså herrejävlar!![]()
Jag också, jag har massvis i trädgården och köper dem alltid i bukett när de säljer ut dem. Den här gången fick jag en 150:- bukett för typ trettio spänn, och oj!Älskar liljor!!![]()
Fick åka höghöjdslift på jobbet idag, ca 70m upp i luften
Tur att man inte är höjdrädd
Visa bifogad fil 185942
Oh hell no!Fick åka höghöjdslift på jobbet idag, ca 70m upp i luften
Tur att man inte är höjdrädd
Visa bifogad fil 185942
Jag får svindel av bilden!![]()
Ja det var onekligen bra utsikt på toppenOh hell no!
Men vilken vacker blå himmel!
Under dagen här men det är kallt på morgonen...Här är det shorts o linne väder, speciellt om man ska göra något mer än sitta i skuggan.
Göteborg ändå.Ja det var onekligen bra utsikt på toppenJag tycker att en del av det bästa med mitt jobb är att få se stan ovanifrån eftersom jag ganska ofta befinner mig på tak, höga som låga.
Liftföraren berättade att de har planer på att köpa in en 100m-lift till bolaget. Jag hade gärna åkt den också
Här till exempel, här står jag och tittar ner på Domkyrkan:
Visa bifogad fil 185943
Min dotter kan säkert göra dig sällskap. -jag not so much..Ja det var onekligen bra utsikt på toppenJag tycker att en del av det bästa med mitt jobb är att få se stan ovanifrån eftersom jag ganska ofta befinner mig på tak, höga som låga.
Liftföraren berättade att de har planer på att köpa in en 100m-lift till bolaget. Jag hade gärna åkt den också
Visa bifogad fil 185943
Inte lika läskig bild, tack. Det känns som att man kan landa på taket och typ överleva, kanske.Ja det var onekligen bra utsikt på toppenJag tycker att en del av det bästa med mitt jobb är att få se stan ovanifrån eftersom jag ganska ofta befinner mig på tak, höga som låga.
Visa bifogad fil 185943