Grattis på födelsedagen!Pratat med en otroligt trevlig kille vid namn Vincent på klarna! Han är min stjärna i dag!
Köpt och ätit tårta och nu väntar jag på att grillen ska blir klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen!Pratat med en otroligt trevlig kille vid namn Vincent på klarna! Han är min stjärna i dag!
Köpt och ätit tårta och nu väntar jag på att grillen ska blir klar.
Han skulle behöva träffa ett par av killarna som tidigare jobbade hos Baltic inkasso, "du förstår inte vad dom säger men du förstår vad dom menar" stod det på deras slogan. Sånt där agerande gör mig så inih. förbannad.Känner mig så jävla stressad, scammern har skickat ett nytt paket till mig med leveranstid om 14 dagar på nya falska varor. Så nu sitter jag i telefon hos polisen, på min jävla födelsedag. Fan jag åker snart ner till malmö och knackar på den jävelns dörr själv![]()
TackGrattis på födelsedagen!![]()
Jag skulle själv behöva anlita deras tjänster.Han skulle behöva träffa ett par av killarna som tidigare jobbade hos Baltic inkasso, "du förstår inte vad dom säger men du förstår vad dom menar" stod det på deras slogan. Sånt där agerande gör mig så inih. förbannad.![]()
Det funkar till människor också "har jag hört".Jag vill att de uppfinner liknande till oss människor!
Elände om de sitter på ryggen och man bor ensam. Tveksam till att det går att lära hunden ta bort dem
Du vet att du kan köpa motsvarigheten till bravecto receptfritt på apoteket?Jag har beställt men det har inte kommit än. Just nu är ju det största problemet alla fästingar som dom drar in med pälsen som sen faller av hemma. Häromnatten hade jag 6 stycken som kröp runt i sängen. Inte konstigt jag sover dåligt på nätterna![]()
Synd bara att dom inte längre finns, deras tjänst funkade überbra, undrar vad killen som försökte blåsa mig på dekaler när jag hade screentryckeriet trodde när dom helt plötsligt stod i hans hall.Jag skulle själv behöva anlita deras tjänster.![]()
Vilken tänker du på då?Du vet att du kan köpa motsvarigheten till bravecto receptfritt på apoteket?
Adt någonting help!! @Malibu_StacyVilken tänker du på då?
Jag har beställt för att jag ville ha spot on som inte fanns på apoteket eftersom den ena hunden har lite känslig mage.
Jag googlade och hittade nu.Adt någonting help!! @Malibu_Stacy
Men lilla vännen
Haha, näh! Inte på grund av kostvanor dock, jag vill bara vara singel.Jag ser exakt noll problem här, kör bara kör!
Se det från den ljusa sidan, du behöver inte starta tvättmaskinen utan det är bara att vrida ur kläderna och hänga dom på tork.Tänker skylla på alla er regnönskare, nu känner jag mig som en dränkt råtta, blöt in på bara skinnet, men dom 1a 4m tak är på plats.
Så söta trampdynor