Nej, fy. DEN lampan hade helt enkelt fått förbli släckt hos migÖverlevt att klättra 6m upp på en vinglig stege o bytt lampan på husets utsida![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, fy. DEN lampan hade helt enkelt fått förbli släckt hos migÖverlevt att klättra 6m upp på en vinglig stege o bytt lampan på husets utsida![]()
Överlevt att klättra 6m upp på en vinglig stege o bytt lampan på husets utsida![]()
Ganska mycket. Jag får klappa och gosa men inte lyfta henne. Mamma fick så jag bad henne klämma igenom henne lite så jag kunde vara säker på att hon inte har jätteont och att det är därför hon inte låter mig lyfta.Har Sparky förlåtit dig?
Du ska definitivt inte vara och vingla på din egen balkong med några solcellslampor. Du får vänta tills jag kommer ner så kan jag vingla åt dig.Jag får svindel bara av att tänka på det.
Det tog 11 dagar att samla mod.Nej, fy. DEN lampan hade helt enkelt fått förbli släckt hos mig!!
Det hade inte hjälpt. Jag hade behövt en lift istället för stegeDet tog 11 dagar att samla mod.
Voff voff och morrrr... så, nu har jag skällt på dig. Du ska väl inte heller klättra på stegar hur som helst pga anledningÖverlevt att klättra 6m upp på en vinglig stege o bytt lampan på husets utsida![]()
Ja som husägare får man lösa problemet även om stegen visar sig vara halvrutten och saknar vartannat steg.Överlevt att klättra 6m upp på en vinglig stege o bytt lampan på husets utsida![]()
Önskar att jag också kunde göra det, men jag får verkligen inte till riset... Eller, det kanske är bra, annars hade jag levt på bowls!!Som den sushiälskare jag är har jag rullat egna rullar och käkat mig mätt och lite till.
Mycket trädgård och hästar idag så nu ska jag lägga mig och kolla serie och somna när som helst![]()
Har turen att ha en i aluminium, delbar ,men marken lutade o då blev ju stegen lite ostadig men hade god hjälp av stuprännan.Ja som husägare får man lösa problemet även om stegen visar sig vara halvrutten och saknar vartannat steg.![]()
Jag har blivit getingstucken en enda gång i hela livet och då tror jag att jag klämde den, annars har mina getingar varit väldigt lugna, både när jag bodde inom tullarna och ute i huset, men jag förstår att du är orolig iom din allergi. Jag hoppas du har en "penna" så du kan ge dig själv en dos om det behövs?Ni är alla getingbon borttagna! Och bruna papperspåsar på plats!![]()
Jag hade penna tidigare men den gick ut och jag har inte fixat någon ny, men jag har kortison hemma som ska räcka tills jag tar mig till sjukhuset. Nu var det många år sedan jag blev stucken, är man bara lugn och metodiskt brukar det gå väldigt bra. Då ser dom en inte som ett hot, däremot när det kommer jordgetingar så är det bara att springa allt man kan, dom går inte att charma allsJag har blivit getingstucken en enda gång i hela livet och då tror jag att jag klämde den, annars har mina getingar varit väldigt lugna, både när jag bodde inom tullarna och ute i huset, men jag förstår att du är orolig iom din allergi. Jag hoppas du har en "penna" så du kan ge dig själv en dos om det behövs?
Förra året hade jag för första gången vansinnigt mycket bålgetingar, de hade hittat mina vinrankor och festade loss ordentligt. Kände faktiskt lite obehagligt då de var både många och väldigt högljudda. De små har jag brukat locka bort med lite bärsaft eller någon skinkbit och fått vara ifred, hört att de känner igen sina människor.